Gjest trudeluttandei Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg har veldig såre og ømme brystvorter disse dager og jeg vet ikke helt hva det kan komme av. Mistet litt følelsene i brystvortene etter jeg amma for fem år siden men i går under sex fikk jeg vondt da mannen...kjærtegnet de. Hva kan være grunnen til såre brystvorter?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Jeg har veldig såre og ømme brystvorter disse dager og jeg vet ikke helt hva det kan komme av. Mistet litt følelsene i brystvortene etter jeg amma for fem år siden men i går under sex fikk jeg vondt da mannen...kjærtegnet de. Hva kan være grunnen til såre brystvorter? gravid?
Gjest trudeluttandei Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 gravid? Det tviler jeg veldig sterkt på.
Papaya84 Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Jeg har også fått såre brystvorter uten noen grunn ett par-tre ganger før. Det har vart noen dager, opp til en uke. Sannsynligvis er det nok ingenting... Huden kan ha vært litt sår før mannen din kjærtegnet deg, så har det bare blitt litt verre kanskje. Jeg tenkte iallefall at det bare var sånn som kan komme på kroppen av og til, tørre og såre hender, tørre partier som blir såre rundt nesa o. l Kanskje det hjelper å smøre med fuktighetskrem, eller aloe vera..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå