Gjest Gjest_meg_* Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 jeg sluttet på ppiller for snart 3 mnd siden, gikk på yasmin. fikk mensen etter ca en mnd jeg sluttet, og etter det ikke fått noe mer mensen. har hatt litt svake mensensmerter, men ikke noe blod. har lyst på barn om ikke alt for lenge, så vil at kroppen skal fungere normalt igjen så fort som mulig noen som vet hva grunnen kan være for at jeg ikke har fått noe mer mensen, og hvorfor jeg likevel har svake mensensmerter?? håper på svar
-smash- Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 jeg sluttet på ppiller for snart 3 mnd siden, gikk på yasmin. fikk mensen etter ca en mnd jeg sluttet, og etter det ikke fått noe mer mensen. har hatt litt svake mensensmerter, men ikke noe blod. har lyst på barn om ikke alt for lenge, så vil at kroppen skal fungere normalt igjen så fort som mulig noen som vet hva grunnen kan være for at jeg ikke har fått noe mer mensen, og hvorfor jeg likevel har svake mensensmerter?? håper på svar Det er sikkert ikke uta av kroppen.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Det er sikkert ikke uta av kroppen. Hormonene fra p-pillene er nok ute av kroppen... men det er ikke alltid man får normal syklus med en gang, fordi kroppen må "finne tilbake" til seg selv. Samtidig tenker jeg at når du allerede har hatt mensen som normalt én gang, kan det kanskje være en sjanse for at du er gravid? Menssmerter er jo et symptom...
*anmo* Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Hormonene fra p-pillene er nok ute av kroppen... men det er ikke alltid man får normal syklus med en gang, fordi kroppen må "finne tilbake" til seg selv. Samtidig tenker jeg at når du allerede har hatt mensen som normalt én gang, kan det kanskje være en sjanse for at du er gravid? Menssmerter er jo et symptom... nei, er ikke gravid hvertfall håper kroppen blir seg selv snart hvertfall. har ikke tålmodighet til å vente
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå