-smash- Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 (endret) Jeg har hatt øreverk i begge ørene. Når jeg våknet i dag var hele øret tett. Det høyre øret. Hvis jeg tar under det så høres det ut som det blåser i en mikrofon. Dette er plagsomt. Har også hatt vont i halsen. Før var det q-tips som var problemet. Da hadde jeg presset ørevoks inn i øret. Har fortsatt øresus. Tror dere at det er forskjølelse? Har vært plaget med tett øret helt siden jeg våknet opp. Det er fortsatt litt tett, men ikke så mye som det var. Har holdt for nesa å blåst ut... Tror dere det er forskjølelse? Har øreværk nå. Endret 23. juli 2010 av -smash-
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Har du netopp hatt øreværk? Kan være at trommehinnen har sprukket! Det eneste som hjelper er nesespray.Du bør være forsiktig med øreskyll. Lott oppvarmet olivenolje kan hjelpe som du heller i øret. Det kan også være at du har tette trompeter!
-smash- Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 Har du netopp hatt øreværk? Kan være at trommehinnen har sprukket! Det eneste som hjelper er nesespray.Du bør være forsiktig med øreskyll. Lott oppvarmet olivenolje kan hjelpe som du heller i øret. Det kan også være at du har tette trompeter! Da tar jeg litt mer nesespray. Begge ørene er tette. Nesespray hjalp sist så kan ikke skade. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå