Spirito Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg trenger hvit skinnmaling til et par sko. Disse er sorte, og så hvit skokrem dekker liksom ikke nok. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en god hvit skinn-/skomaling, og evt. hvilket merke som er best? Jeg skal bruke skoene til et kostyme, så hvorvidt hvite sko er moderne eller ikke er urelevant.
Mariblom Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Vet ikke om det går an å male sort skinn hvitt, men ring Skinnlåven (utenfor Hønefoss) og hør der. De selger skinnmaling, og har veldig god kompetanse på skinn. De har forresten også egen nettside.
Spirito Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 Vet ikke om det går an å male sort skinn hvitt, men ring Skinnlåven (utenfor Hønefoss) og hør der. De selger skinnmaling, og har veldig god kompetanse på skinn. De har forresten også egen nettside. Klart det går an! Tusen takk for tipset! Skinnlåven har jo selvsagt. *klaske panne* Hilsen Hønefossjente.
Spirito Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 Hehe... Så du er fra Hønefoss... Hehe, ja. Men hvit maling hadde de ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå