Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med de enslige sokkene dere har? Hvor lenge tar dere vare på dem før dere kaster dem?

Har en haug med enslige sokker her..men så hender det at det dukker opp en som passer til noen i haugen da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar vare pà de helt til det bugner og jeg er nödt til à kaste for à fà plass til nye....

Skrevet

Har du barn? For dette må være det beste trikset i verden:

Hørte om en familie som samlet opp alle enslige sokker, og når de hadde barneselskap tømte de alle sokkene på gulvet. Så fant barna finne like par, og fikk en premie etter hvor mange like sokker de brettet sammen. Barna ELSKET de barnebursdagene!!!

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Hva gjør dere med de enslige sokkene dere har? Hvor lenge tar dere vare på dem før dere kaster dem?

Har en haug med enslige sokker her..men så hender det at det dukker opp en som passer til noen i haugen da..

Jeg har ingen enslige sokker, alle mine sokker er like :D

Gjest Singel sokk
Skrevet

Jeg foretrekket å bli kalt singel, takk!

-g

Skrevet

Tror aldri jeg har opplevd å ha en singel en..

Skrevet
Har du barn? For dette må være det beste trikset i verden:

Hørte om en familie som samlet opp alle enslige sokker, og når de hadde barneselskap tømte de alle sokkene på gulvet. Så fant barna finne like par, og fikk en premie etter hvor mange like sokker de brettet sammen. Barna ELSKET de barnebursdagene!!!

:ler:

Vi er 5 her i huset, og akkurat nå er det en hel elfa kurv full av enslige sokker. Jeg bruker å tømme kurven ut over stuegulvet og gir ungene 1 kr for hvert sokkepar de finner. Kan bli en bra lønn ut av det. Sist ble det utbetalt omlag 30 kroner tilsammen.

Men jeg har ikke prøvd det i bursdagsselskap. Takk for tipset.

Skrevet

tror barna mine er "for store" til å ta det sokke-trikset i bursdagen deres !

like sokker begynte vi med for en stund siden. Lettere til oss voksne enn til barna da..

Men - utrolig praktisk med bare svarte like sokker!!

Skrevet

Det finner noen klyper (tror de kalles sokkeklyper rett og slett), som ikke ruster eller ødelegger vaskemaskinen, men som man kan feste sammen sokkene i par når man vasker dem. Så forsvinner de ikke hver for seg mellom sengetøy og andre ting=)

Vi har sånne, er superfornøyd.

Skrevet

Herreguuuuud, hvor blir sokkene av?!?!?

Jeg husker den utrolig teite reklamen til de sokkeklypene; han som ikke fjernet klypen, men drev og håppet rundt... (Derfor kjøpte jeg dem aldri.)

Jeg kjøper alltid mange like par nettopp pga dette, men jeg sitter stadig vekk med bare EN igjen!?

:murvegg:

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Et godt råd til dere alle: Legg sokkene i vaskeposer straks dere tar dem av for vask, og husk på å dra igjen glidelåsen, så er dere kvitt problemet med enslige sokker.

Endret av Belladonna
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet
tror barna mine er "for store" til å ta det sokke-trikset i bursdagen deres !

like sokker begynte vi med for en stund siden. Lettere til oss voksne enn til barna da..

Men - utrolig praktisk med bare svarte like sokker!!

hvor får man kjøpt slike klyper??

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet (endret)
Vi har vår egen lonely hearts club med single sokker. Det er nok helt sikker en god del par der, men kjæresten er altfor dårlig til å sette seg ned og finne sokkepar, så da orker ikke jeg heller. Lenge leve latskapen :P

Samme her.. Kjøper heller nye. Men den bursdagsleken var ikke dum, bare synd det er så lenge til neste barnabursdag her..

Endret av Mamma1
Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Enslige sokker blir til skopussekluter her i gården. Men det er jo selvfølgelig begrenset hvor mange skoplusskluter man trenger. :ler:

Skrevet

Jeg har faktisk en stor kurv (kleskurv) med single sokker... Rart vi har sokker igjen. Der ligger det mange par, men det er så tidkrevende at vi bare plukker rett fra korga..

Skrevet

For de som har barn; Lag hånddukker.

Litt hår, knapper el. til øyne, og en munn og vips, dukketeater. :)

Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg har blitt kjent som "hu med ulike sokker". Jeg har så mange enslige sokker, og som student har jeg ikke råd til å kjøpe 10 nye par i mnd. Så jeg har gjort det til varemerket mitt :fnise:

Folk synes det er søtt,morsomt og sært, akkurat som meg :gjeiper: Jeg er ensligsokkenes høye beskytter!

Skrevet

Jeg har også en haug med enslige sokker. Skjønner ikke hvor de sokkene blir av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...