Gå til innhold

Fantastisk mange flotte topper på e-bay


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

http://stores.ebay.com/Real-Women-Want_Plu...2QQftidZ2QQtZkm

Skulle ønske det fantes noen norske sider som førte slike topper!!!! *sukk*

Hva mener dere om å bestille herfra? Og hvordan fungerer det hvis toppene ikke passer? Fungerer det slik på e-bay at har man kjøpt det så blir man sittende med det pga at det blir så kostbart å returnere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pupsilure

Jeg syntes selgeren virker bra, og ville ikke hatt problemer med å kjøpe derfra. Om de ikke passer tror jeg det blir heller vanskelig. Det koster jo nesten like mye i frakt, som å kjøpe et plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare dra til et hvilketsomhelst Syden-sted og gå i en av jallaturistsjappene i restaurantstrøkene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange rare svar det var her da... Må jo gå an å svare på det man spør om.

Jeg har mye erfaring i å handle på ebay, og har alltid hatt positive opplevelser med selgere som har god feedback og er godt etablerte. Så jeg tror ikke du vil ha noen problemer med denne selgeren hvis man ser på det.

Om plagget ikke skulle passe når du får det, blir det nok litt for dyrt å sende det tilbake til at det vil lønne seg. Er jo en sjanse å ta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk handlet fra denne selgeren og har ingenting å utsette hverken på leveringstiden eller varene. Kvaliteten er selvfølgelig ikke all verden, men vesentlig bedre enn tilsvarende fra f.eks. H&M eller LaRedoute. Ønsker du å returnere varer, er heller ikke det noe problem. En topp veier ikke stort og er overkommelig å sende som brev til USA.

Rådet selgeren kommer med om å handle etter mål og ikke etter størrelse er for øvrig veldig bra! Mål en topp du har og er fornøyd med og bestill den størrelsen som er nærmest. I motsetning til hos nevnte H&M, LaRedoute etc. er faktisk målene på plagget oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare dra til et hvilketsomhelst Syden-sted og gå i en av jallaturistsjappene i restaurantstrøkene der.

Ja, det kan du! Forutsatt at du har et brystmål som passer i de toppene de selger der... Er man imidlertid utstyrt med pupper, slik noen av oss da altså er, så kan man stort sett glemme det!

Endret av Leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk handlet fra denne selgeren og har ingenting å utsette hverken på leveringstiden eller varene. Kvaliteten er selvfølgelig ikke all verden, men vesentlig bedre enn tilsvarende fra f.eks. H&M eller LaRedoute. Ønsker du å returnere varer, er heller ikke det noe problem. En topp veier ikke stort og er overkommelig å sende som brev til USA.

Rådet selgeren kommer med om å handle etter mål og ikke etter størrelse er for øvrig veldig bra! Mål en topp du har og er fornøyd med og bestill den størrelsen som er nærmest. I motsetning til hos nevnte H&M, LaRedoute etc. er faktisk målene på plagget oppgitt.

Hva kostet det du kjøpte, og hvor mye ekstra måtte du betale for frakt og toll og eventuelt andre utgifter for å få det inn i landet? Innbilder meg at det fort blir dyrt med alle ekstrautgiftene man må betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hva toppen kostet, men jeg betalte ca. USD 10 frakt (Hvis du ser på varene hos selgeren nå, så ser du at fraktt til Norge er USD 11,15 for de fleste toppene). Jeg betalte ingenting i toll og mva. og min erfaring er at små, lette pakker sendt som First Class Mail sjelden eller aldri blir stoppet i tollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...