Gå til innhold

Come on guys don't be silly, put a rubber on your willy

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Vi nordmenn er elendige kondombrukere og det er ikke noe nytt. På Olafiaklinikken i Oslo forbereder de "sommerrushet" av folk som kommer hjem fra ferie med med utslett, byller og mistenkelig utflod på sine mest private deler. Vi lærer aldri- voksne kvinner, dumme unggutter, naive fjortizjenter og gamle griser.

Hvorfor er det så vanskelig for nordmenn å bruke kondom og hva slags kondom foretrekker dere?

Her er artikkelen fra dagens VG;

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=63673

Minnie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o Trodde folk stort sett hadde blitt flinkere

til å bruke kondom jeg....

Skjønner ikke at de tørs å ha ubeskyttet sex

med tilfeldige... :o

Gjest Máire
Skrevet

Så flott at du tar opp dette, Minnie!

Det er forferdelig at folk faktisk ikke blir skremt av kjønnssykdommer. Dette er verre enn noen gang og det ser ut som om mange av de "gamle" kjønnssykdommene blomstrer opp igjen, som syfilis og gonorè.

Det verste må vel være HIV og AIDS. Det blir man jo ikke kvitt igjen! At folk TØR å sjanse slik når de VET hva som kan skje ?!?! Dumme nek!

Er det ikke god nok seksualopplysning tro ? Jeg trodde det var bra nok, men noe må jo være riv ruskende galt når man ser sjokkerende tall fra Folkehelsa og hører rapporter fra Olafiaklinikken osv.... Det er horribelt og skummelt. Jeg synes det er forferdelig at folk er så tanketomme.

Synes det er både pinlig, skammelig og skummelt at folk er så dårlige på kondombruk. Man bør tenke litt lenger enn som så. Ta ansvar både for seg selv og andre. Bruke hodet.

Tallene fra artikkelen viste også at folk generelt på verdensbasis ikke er veldig flinke til å bruke kondom, og med den voldsomme økningen av veneriske sykdommer så er det svært sjokkerende at folk gir blanke!

SAFE SEX - FOR POKKER!!!!! - skjerpings!

Skrevet

Er man så dum at man ikke beskytter seg og andre mot sykdommer, så fortjener man det man får.

Gjest the imp
Skrevet
Er man så dum at man ikke beskytter seg og andre mot sykdommer, så fortjener man det man får.

Joda, enig i det. Men hva da med dem som har vært i et forhold lenge og har gått over til andre prevensjonsmidler? Det finnes jo nok av dem som har partner, men som unner seg et lite eventyr uten kondom når de er på ferie. Tenker de ikke på hva de utsetter partnerene sine for?

Synes det er skummelt å tenke på at vi nordmenn er så dårlige på å bruke kondom. Vi burde da snart ha lært?

Skrevet

the imp.

Det er jo noe helt annet. Jeg snakker om folk om har tilfeldig sex uten beskyttelse, enten de har partner hjemme eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...