Gå til innhold

Sex and the City


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Flere enn meg som har en forkjærlighet for denne serien. Den vises både på TV3 og på TV1000/Cinema.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sansen for serien. Vet ikke hvorfor, men jeg liker å kunne identifisere meg med de som er med i serier. Hvis de er totalt forskjellig fra meg synes jeg det er kjedelig.

Kjenner meg altså ikke igjen i noe av det jeg har sett av serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, koser meg skikkelig når er helt alene i leiligheten, mixer litt mat, og vier en halvtimes tid til singelliv i NY.

...og heldigvis har ikke jeg sett de første episodene, så da får jeg enda mer å se frem til i vår!

Wehey, små barn små gleder?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har veldig sansen for den serien, fordi den viser ekte livsglede og at man ikke skammer seg for å av og til unne seg det beste.

Dessuten er "Carries question of the week" ett høydepunkt. Og ja, mat hører med til Sex and the City icon_biggrin.gif

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også skikkelig sansen for sex og singelliv!

Det er det utrolig mye bra humor i serien.

Noen som husker da jentene skulle på kurs i - hva var det nå igjen - tantrisk massasje???

Hilsen 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg DIGGER Sex and the City!!!! Er nærmest avhengig!

Jeg gleder meg villt til TV3 begynner å sende nye episoder til høsten...1212[ Dette Innlegg er endret av: Ana den 2002-04-14 15:09 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg Milla. Synes jentene i serien er tøffe. Og de fordømmer heller ikke hverandre...det synes jeg er bra.

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

ÅÅÅ, jeg er helt hekta jeg, skulle bare ønske ALLE sesongene kom på dvd snart... Gleder meg som en liten unge til neste sesong, har allerede vært inne på HBO's hjemmesider og fått en del smakebiter fra neste sesong som forhåpentligvis skal vises her til lands snart!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger det..

Hvordan er det mulig å se så sexy ut dagen derpå, kun i før typens skjorte og et fansy belte om livet...?

Det er klart det er viktig for oss jenter å

ha denne gjengen med spreke, fresh`e,

frekke damer som forbilder...

Hi,hi..

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex og singelliv er en av de beste seriene som går på tv for tiden. icon_smile.gificon_smile.gif

Holder på å le meg skakk til tider av alle morsomme kommentarer og hendelser. Skulle nesten ønske jeg var singel igjen. *neida*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Noe av det aller beste med serien er at manuset er pokker så godt skrevet. Og Carrie er sexy uansett hva hun går i. I går stod hun barbent i jeans og trøye med gummihansker og prøvde og fikse toalettet mens Aidan pakket sakene sine og dro for godt... og like sexy og flott som alltid.

Carrie har en lekker stil, men heller ikke altfor jålete. Ett eksempel til etterfølgelse.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Selvsagt. Hvor tror du jeg fikk ideen om småblomstrete hagekjoler fra icon_smile.gif?

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...