Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Hei, for to mnd siden tok jeg p-sprøyte.. men jeg har fortsatt fått mensen begge måndene som har vært.. er det normalt?
Saeria Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Normalt skal du ikke få denne typen blødninger nei, så jeg ville tatt turen til legen. Vanligvis når man går på sprøyten vil man ikke få blødning før det er på tide med ny sprøyte, dvs. ca hver tredje måned.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Normalt skal du ikke få denne typen blødninger nei, så jeg ville tatt turen til legen. Vanligvis når man går på sprøyten vil man ikke få blødning før det er på tide med ny sprøyte, dvs. ca hver tredje måned. Jeg vet.. det jeg syns er litt spesielt.. :o får dra til legen da... takk
Mia- Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Det er ikke sikkert det er noe unormalt med at du fortsatt har mens. P-sprøyte, som mange andre prevensjonsmidler med samme effekt, kan gi blødningsforstyrrelser i opptil et halvt år etter at du har begynt å bruke den. Etter du har brukt p-sprøyte i ett år skal blødningene normalt ha opphørt, om ikke bør du snakke med legen din da.
Saeria Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Jeg synes uansett det er litt rart om blødningene kommer når hun skulle hatt mensen. Blødningsforstyrrelser viser seg ofte i form av mellomblødnigner. :klø: Jeg ville hørt med legen uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå