Gå til innhold

livets veikryss

Gjest Livets veikryss

Anbefalte innlegg

Gjest Livets veikryss

hehehe trodde jeg skulle legge meg men kanske snart.

Jeg har aldri vært mere sikker på min målsetning en det jeg er idag, aldri jeg er trygg og sikker. Jeg må bruke tid på meg selv og vise mine viktigste at jeg har gjort noe med meg selv. Det er viktig for meg og mine barn, og en annen person.

Jeg har aldri likte å komme lett til målet, jeg må kjempe. Da trives jeg liker å kjenne motstand. Nå har jeg vel lagt opp til min tyngste vei noen sinne men den føles ikke tung ei eller merkelig, men fryktelig riktig.

Ordet er tid og fred.

Samt et brewhart prestasjon av et side stykke som få tidligere har sett.

endelig er jeg der jeg er og hvor jeg skal gå, nå trenger jeg hvile

Har bare en ting til før jeg går videre. Det er en som trenger min unnskylding.

Nå sier jeg takk for meg, klem til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Livets veikryss

Jeg fikk mange tanker i natt:-) Mye gikk på det at jeg aldri har sett meg selv i fra andres åsted. Mye av det er vel årsaken til at jeg fikk knekken.

Jeg har utlevert meg veldig mye her, og en tlf samtale nå den gav meg en tanke. Ikke uro vekkende men kanskje noe i det.

Kanskje det er feil av meg å stå å vente på prosjekt nr 2.''Jeg lærte engang at når man er glad nok i et menneske så må man gi slipp hvis det menneske slik at det får vandre vidre.

Tror jeg må ta en kaffe og gi deg svar:

og svaret er . Løp,løp,løp

Jeg orker ikke bruke mere tid på dette, våre 2 stjerner krever mye.

Og jeg er for ung til å bruke tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss
Jeg fikk mange tanker i natt:-) Mye gikk på det at jeg aldri har sett meg selv i fra andres åsted. Mye av det er vel årsaken til at jeg fikk knekken.

Jeg har utlevert meg veldig mye her, og en tlf samtale nå den gav meg en tanke. Ikke uro vekkende men kanskje noe i det.

Kanskje det er feil av meg å stå å vente på prosjekt nr 2.''Jeg lærte engang at når man er glad nok i et menneske så må man gi slipp hvis det menneske slik at det får vandre vidre.

Tror jeg må ta en kaffe og gi deg svar:

og svaret er . Løp,løp,løp

Jeg orker ikke bruke mere tid på dette, våre 2 stjerner krever mye.

Og jeg er for ung til å bruke tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Fortsatt en veldig ro i meg selv, jeg har valgt riktig.

Jeg må sette meg selv fremst gutta har krav på en frisk pappa og mamma.

Vi bare si til ei. Lykke til

Vi har hvert vårt liv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

ønsker oss begge lykke til.

Vi må aldri gjøre noen som våre barn blir skadet av.

Alt kommer før eller siden frem

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Hei idag har jeg det veldig fint, har og meldt meg inne et parti. Det vil sape meg flere venner og noe å gjøre men det skurrer fortsatt. VELDIG...Jeg tror ikke ikke alt ligger på bordet ennå, huker alt for mye som stod i dagbøkene mens vi var sammen. Men jeg gidder ikke mere, kommer nok aldri til å tilgi en person.Men jeg kan leve med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Livets veikryss

Uff, vanskelige valg:-) Jeg har liksom fred. Men det skurrer alt for mye, liksom noe som ikke stemmer. Er for fandenivolsk av meg...Forlanger at unnskyldningene stikker dypere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Skal, skal ikke hmm!! lurer på hvor hardt jeg skal presse på, flygeblad ? legge ut hele historien her med fulle navn. Han kommer vel med et hånlig tassende og fårete unnskyldning. Håper han oppfører seg elllers så får han se hvilket kaliber jeg er laget av.

Det verst av alt at jeg har det helt topp men jeg hater å bli pelt på nesa..Skjønner ikke hva de 2 idiotene tenkte på...og pingla har jo sett meg løfte vri,og leppe doble tyngder som han....

Endret av Livets veikryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Jeg begynner og bli lei, jeg synes en person kan innvolvere seg mere ovenfor en anne person, for at han skal gidde å ta kontakt.

det frister å legge ut dette får å se hva de andre mener her inne.

og den unnskylding bør være god, minste tull så blir jeg litt forbannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

God morgen. Humøret er bedre om dagen, lang bedre ser fremover. og gleder meg til alt jeg skal begynne med.

Men en ting blir jeg aldri ferdig med, men det plager meg ikke. Men jeg har fått varsko av fag folk ang denne personen. Så jeg er glad at jeg har tatt vare på alle sms, mailer, kopi av dagbøker helle histoirien. De som har sett den har vært klar på at endag kommer jeg til å få bruk for dette, så jeg event vil stå sterkere i retten. Det er endel matriale. Man skal ikke ha mye bakgrunn for å sette denne personen i tvil, ansvars messig, moral og evne til å ta innover seg ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...