Gå til innhold

livets veikryss

Gjest Livets veikryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Du har en sterk historie bak deg, men du har vært sterk selv også, og jobbet deg videre gjennom alt.

At du har møtt veggen nå, er vel ganske naturlig. Som du sier, har du mistet det du brydde deg om, og det tar det både tid og krefter på å komme seg gjennom.

Tror det var vanskelig for deg å være åpen og fortelle alt til din samboer. Som jeg ser det har du aldri hatt grunn til å stole på noen, altfor mange har skuffet deg og misbrukt tilliten din gjennom livet.

Men nå er du kanskje mer åpen enn noen gang før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Om dagen nå har jeg 2 utfordringer den ene er meg selv den andre er kjærlighet.

Jeg håper og ønsker ingen i denne sorgen selv ikke min verste fiende

Å stå i denne situasjonen er fælt spesielt når jeg vet og har lest øynenes språk at det er noe mer, noe som ikke er fortalt som om handler oss. Våre øyne lyver aldri, vi kan alltid fornekte og fortrenge men jeg har sett dine øyne. Og de talers sitt språk.

Velger duå fornektet dette så er det du som må leve med det og ikke meg.

som den tosken jeg er velger å vente å gi deg tid men som jeg sa i et dikt her mitt hode er lagt på et fat, enten tar du rosen eller sverdet. Det vil gi meg et svar. Men se meg da i mine øyne og vær ærlig, jeg tror du trenger tid for deg selv. Det har blitt for mye. Og jeg vil vente.

Som alt annet skremmer vel det deg, jeg ønsker ikke å være intens....

Endret av Livets veikryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Livets veikryss

Ingen må misforstå meg her inne, jeg er mere glad i meg selv , og sier nok er nok når jeg må

Men du som skjønner dette ja deg ja. Jeg forventer ingenting har ingen forhåpninger....

Prøv å forstå, jeg var hos deg 2 ganger når du slet. Hvor er du nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Kjenner faktisk en ro senker seg. Jeg er sliten trenger en god natt søvn. Jeg føler meg et steg lengre idag og nå. Jeg ønsker spes 1 person en fin kveld og en fredfylt kveld og natt. Forventer ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Fikk tilsvar fra en nær slekting nå, hun sa det samme som terapauten. Det er litt mye av meg i et rom, har alltid vært det. Jeg er alltid klar til å vinne og skal dominere. Det var vond og godt på engang. Takk jeg vet, jeg jobber med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ut fra det du har fortalt om livet ditt, kom du skjevt ut allerede som barn.

Ting gikk vel tålelig greit i voksenlivet så lenge du ikke var seriøst involvert med noen, og sikkert nok i starten av det langvarige forholdet ditt også. Og nå tolker jeg bare ut fra det lille jeg vet, altså.

Men jeg tror du rett og slett sliter med det å være i forhold, for du har ikke lært hvordan det skal fungere på en ok måte. Det du har lært og er oppvokst med, er hvordan det slett ikke skal være, og enten du vil eller ikke, påvirker det deg i dine forhold.

Hos alle er det jo pappan vår som er den mannen vi får sterkest inntrykk av som voksen mann i parforhold, og når det funker så dårlig som det gjorde hos dere, har du rett og slett ikke lært hvordan gode forhold er, og hvordan man får det til.

Samtidig tror jeg du har hatt vanskelig for å slippe noen innpå deg, og at du har beskyttet deg selv ved å la være å involvere deg som du burde gjort, bl.a ved å gå inn på sjekkesider på nettet. Sånn sett har du bevart endel makt ved å ikke la samboeren din få alt av deg. Hun fikk sannsynligvis ikke dine innerste tanker, og det du strevde med?

Men som sagt, alt dette er bare tolkning og tanker.

En annen ting er at du virker noe intens, og kanskje det blir for mye for henne å takle nå. Dette med diktene også. De er fine, men dette med hodet på stein og sverd og rose, da pålegger du henne mye i en tid hvor hun sikkert ikke vet ut og inn hun heller.

Gi henne litt tid, og gi henne litt fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Føler en bedre ro i kroppen, begynner å se hvor veien går sakte men sikkert, vet hva jeg har å jobbe med ang meg selv.

Jobb messig så blir det vel full rulle fra 01.12 det vil hjelpe.

Det andre prosjektet mitt der får tiden være til hjelp, jeg får ikke gjort noe nå.

Prosjektet har det vel slik: Når man holder en fugl i hånden en klemmer til så vil den fly, åpner du hånden kjærlig og stryker den pent, så vil den kankje endag komme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

idag har jeg skrevet en mail som skal komme til meg 01.08.2009 mao fra meg selv og til meg selv. Dette brevet må aldri komme på av veier, det er hemmligheter men ingen farlige bare gode. Jeg fikk under en tlf samtale denne uken en beskjed, hvorfor følger du ikke mage følelsen din . Hilsen til deg. det skal jeg gjøre nå. For første gang. Er det som du sier så da får vi se når vi kommer tid.

jeg fant en spes stein her i huset. en slags alternativ stein. Sånn om tro og håp osv. For første gang skal jeg prøve dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Livets veikryss

De tilbake meldingen jeg får pr mail, er at jeg skal la en person få fred å ro.

Stå ved siden og tøre å være der, tydelig at at den personen ikke helt er ferdig meg oss, men hun er stresset av min intensitet, og tilit. Og vill ikke helt si det.

Så jeg står ved siden av på en slik måte som ikke er ubehagelig samt på en måte som hun vet at jeg er der. Forventer ingen belønning. Men gir meg ikke helt allikvel men ikke på en ubehagelig måte.

Jeg må jobbe mye med meg selv, forhold handler jo for det meste om vennskap.

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Vanskelig å få råd ang mitt andre proskjekt uten å utelevere noen, jeg har ikke gjort det. På mail har jeg laget en skisse uten navn og det hele, derfor får jeg flere tilbakemeldinger av den rette sorten...

så nå er det snart Tv tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Jeg har er fast betemt på 2 ting idag, det ene er hvordan jeg skal jobbe med meg selv. Jeg skal ha fremskritt, jeg skal endre atferd, jeg skal bli mindre intens, mindre dominerende, mere ydmyk, emaptisk,smilende og lyttende. Jeg tar til høyre i vei krysset. Jeg skal ha mål bare effekt. og skaffe meg flere venner, nett verk og en hobby.

2 .Jeg har lovet en person ro og fred, med mange anbefalinger av flere. Det skal jeg og det er min måte å fortelle at jeg er glad i deg. Veldig glad i deg. Om jeg sliter meg ut, så kommer jeg aldri til å vike fra din side.

Og jeg skal gi deg all den tid du trenger, men du bør vite selv om du får litt hjerte spreng nå. Jeg flytter meg ikke, jeg tar 2 skritt tilbake, og gir deg tid og ro. Tid til venner av begge kjønn opplev verden. Jeg vet du jobber med noe der inne.

Men jeg forlater deg ikke, uansett hva du sier...

om det skal koste blod, tårer og svette. Jeg er her.

Jeg forlater ikke denne planeten uten å lykkes med de 2 ovenevnte. Det er jeg 100% sikker på idag. jeg kan ikke overtales.

jeg kommer til å bruke langt tid med meg selv nå, og har klare del planer. Jeg skal lykkes men riktig

Det er kveldens siste. godnatt til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...