Gå til innhold

livets veikryss

Gjest Livets veikryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Livets veikryss

Så helt ærlig er det noen der ute som er slik som meg, vær så snill søk hjelp.

Jeg har grått en hele uke, jeg har kommet til et punkt hvor jeg har fått nok...

jeg vil vidre, og nå står jeg forøvrig forn veikrysset alene, høyre eller venstre eller rett frem. Jeg vet hva jeg må jobbe med, synes det er fantastisk og kunne lære noe nytt, elsker ungene mine og stiller opp når eksen trenger meg. Jeg lovet det. Og jeg vil og takk hennes foreldre, veldig fantastiske mennesker blitt glad i de gitt meg en familie følelse tatt i mot meg.

Så er det noen der ute som ønsker å skrive med meg, jeg vil ikke ha noe trøst eller symapti, jeg trenger venner og noen som tør å matche meg gi meg noe å tenke på..

Så er det noen her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Det er ihverfall noe jeg har lykkes med, 2 barn og en suksse arbeid messig er en av de beste i min klasse.'

rett og slett har noen lyst å skrive med meg, jeg har lyst til å bli kjent med andre. Jeg er en utrolig hyggelig person bare man kommer inn under huden på meg.

Endret av Livets veikryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Så nå så har jeg tømt meg grundig. Og sitter her sliten men fakstisk mye bedre enne jeg var for 5 dager siden. Tiden kan løse mye. Det er stille her uten ungene :tristbla: men det går seg til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Faktisk deilig akkurat nå :) så nå venter jeg spent på om det er noen som vil bli kjent med meg, men ikke for de de synes synd på meg men fordi de ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Så nå utfordrer jeg dere som leser den historien. Burde jeg fortalt eks sambo dette før forholdet eller under. Ikke at det skal ha noe å si nå...

Hva hadde noen av dere andre gjort her inne?? hvordan hadde dere gått frem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Livets veikryss

Forøvrig så har jeg infomerte tidligere samboer ang dette, hun har vel leste det meste. Håper jeg . Tror ikke jeg har utlevert henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Det jeg ønsker å utveksle meninger om er flg: Bør man fortelle en slik historie til en kjæreste sambo.

Noen andre som har vært i samme situasjon? møtt veggen og hatt et tøft liv?

Noe råd noen kan gi meg jeg føler jeg står stille...Jeg søker meg rundt hvor går jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Livets veikryss

Nå er jeg trøtt, savner ungene og snart få begynne på jobb igjen.

Slutten av min historie holder jeg for meg selv, har lovet eks sambo dette men den er og meget meget sterk. Hun kjenner noen her inne så av tilit og på grunnlag av at hun er mine barns mor så holder jeg fred.

Som sagt jeg er ute etter å få luftet tankene mine

Så jeg håper noen legger igjen noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livets veikryss

Nå sitter jeg her oppe i huset med eldste mann og spiller vi har det kos.

Nå lover jeg på tror og ære stillhet. Og rolige tilstander.

og all prat ang dette forgår kun i mellom oss?

ha en fin aften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...