Gå til innhold

Restauranter i Stavanger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal til Stavanger fra 19. - 21. november, og siden jeg ikke er veldig kjent der ønsker jeg tips til restauranter jeg kan spise på. Alt for dyre gourmetrestauranter blir nok ikke aktuelt pga. økonomi, og restauranter ala Big Horn og Egon er for kjedelig.

Har hørt at Harry Pepper skal være bra, og tenkte å ta en tur dit. Ellers er jeg glad i indisk, thai/kinesisk, fisk og biff. Pasta og pizza er dessverre uaktuelt på grunn av allergi, men italienske restauranter som også serverer andre ting enn dette kan absolutt være aktuelt. Noen som kan hjelpe meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mogul India er en fantastisk restaurant! Både maten og service er utrolig bra.

Skrevet

Takk for svar, da er det notert :) Noen andre med forslag?

Skrevet

Jepp. Harry Pepper er bra:) Tror de har hjemmeside også:)

Skrevet
Jepp. Harry Pepper er bra:) Tror de har hjemmeside også:)

Jada, de har hjemmeside. Har allerede vært inne og sjekket, og det ser veldig bra ut :)

Hva slags restaurant er N.B Sørensen?

Gjest Gjest_Perhaps_*
Skrevet

Du kan prøve Tango, Bevare meg vel eller Nero. :)

Skrevet
Du kan prøve Tango, Bevare meg vel eller Nero. :)

Nero er av den typen restauranter som overhodet ikke er aktuelle denne gangen, da den er alt for dyr. Hvordan er prisene på Tango?

Skrevet

Tango er dyrt.

Men kan anbefale Mikado for kinesisk/japansk. (Jeg synes ikke sushien smaker godt der)

Ellers er jo Phileas Fogg et greit alternativ. Cæsarsalaten.. MmmMmm...

Bagelbuddy er også godt, men kanskje ikke akkurat middagsmat..

Skrevet
Hva slags restaurant er N.B Sørensen?

Sist jeg var der - en stund siden - hadde de en mer uformell restaurant i 1.et og mer stiv og formell i 2.et.- og sikkert dyrere. Har bare prøvd maten i 1.et og den er hvertfall veldig god.

Kan også anbefale Harry Pepper.

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Kanskje du finner enda mer hjelp her?

Begynner å bli noen år siden jeg spiste ute i Stavanger nå, men da var iallefall både Harry Pepper og Bevaremegvel bra.

Skrevet
Kanskje du finner enda mer hjelp her?

Begynner å bli noen år siden jeg spiste ute i Stavanger nå, men da var iallefall både Harry Pepper og Bevaremegvel bra.

Vel, jeg har allerede sjekket ut på nettet, men jeg ville gjerne ha erfaringer fra folk her inne :)

Skrevet

Jeg var på Phileas Fogg i dag, og nok en gang var maten kald. :sur: Moren min var der for et par dager siden, og hun opplevede akkurat det samme. Ellers er det koselig interiør, og hyggelig betjening.

Harry Pepper var stengt, så de har muligens ikke åpent på søndager i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...