Gå til innhold

Dagbok program til PC'en


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har alltid skrevet dagbok, helt fra jeg var ganske liten men jeg har funnet ut at det er best og ha den på PC'en. Så derfor vil jeg gi alle ett godt tips og det er å prøve ett program som heter The Journal og er utviklet av DavidRM Software.

Gå til http://www.davidrm.com/thejournal/, der kan du laste ned programmet og prøve det gratis i 45 dager (fullversjon) før du evt. kjøper det.

Jeg brukte det hver dag i prøveperioden og ble så fornøyd at jeg kjøpte det nå på fredag. Det har backup slik at du ikke mister alt du har skrevet om noe går galtmed maskinen pluss en rekke kjempefine funsjoner. Du velger selv brukernavn og passord. Og programmet har heller ikke tåpelige "jenteting" som eggløsnings- og mens kalender. Tro meg, når jeg skal jobbe er det to ting jeg hvertfall ikke vil ha i fjeset icon_biggrin.gif

Det er virkelig ett godt program, det er ikke så mange godbiter i denne cyber verdenen vi lever i så vi får dele det som finnes.

Jeg oppfordrer alle til å prøve, det koster ingenting og er enkelt og laste ned/installere.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lastet ned. Har lett lenge etter et sånt program med passord og sånt.

Fikk ikke med meg hvor mye det koster å kjøpe programmet jeg.. vet du det? I norske kroner liksom?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det koster 354 norske kroner, høres kanskje mye ut men du får ett knallgodt program som du har nytte av hver eneste dag. Skriv gjerne når du har brukt det en stund og lært deg funsjonene, jeg vil gjerne også høre hva andre synes om The Journal.

Milla

_________________

Den eneste ekte Milla1212[ Dette Innlegg er endret av: Milla den 2002-04-14 13:34 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat satt meg ned for å prøve det. Skrev mye dagbok i de vanskelige tenårene, men desverre var det alltid noen som fant bøkene mine og ødela moroa!

I det siste har jeg brukt gode venninner som dagbok pr. mail, men det er jo ikke alt man vil skrive selv til gode venninner da...

Skal gi deg en tilbakemelding når jeg har prøvd ut programmet i noen dager jeg.

Synes ikke at det var så dyrt jeg...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg synes heller ikke at programmet er dyrt, men her på KG finnes det folk som synes at 75 kroner for en god bodylotion er "dyyyrt". Så man vet aldri.

Kvalitet koster! Men hvordan er førsteinntrykket ditt av programmet Leah?

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førsteinntrykket var bra, men jeg må nok sette emg litt inn i ting tror jeg. Ligner jo valdig på word o.l., så det burde ikke være for vanskelig tror jeg.

Hvis jeg om en måned ser at jeg har brukt programmet vil jeg kanskje kjøre, men hvis det er skrevet bare noen linjer i løpet av perioden tror jeg at det blir lagt på is12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jepp, det er veldig likt Word, men det gjør det også svært brukervennlig.

Uansett, det var bare ett tips for de som har bruk for ett slikt program.

Lykke til hvertfall.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva med dagbok på nett? Med lås? http://www.livejournal.com er flott. Der skriver du dagbok som du kan velge om alle kan se, ingen kan se eller noen få utvalgte som også skriver dagbok der - og som du har plassert på vennelista di - kan se. Helt gratis for alltid, og kjempegøy. Også kan du laste ned program så du kan skrive det uten å gå inn på internett, og du kan laste ned hele dagboka. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Har ikke sansen for å ha noe såpass personlig som en dagbok liggende ute på nettet. Jeg foretrekker The Journal.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...