Gå til innhold

Operere brystene..?

Fremhevede innlegg

Gjest Fjasemons
Skrevet

Jeg har i flere år lurt på om jeg skal operere brystene (legge inn silikonproteser), men har ikke fått gjort det. Nå har jeg imidlertid bestemt meg for å gjøre det så snart kontoen tillater det.. =)

Men, jeg lurer på et par ting, som jeg håper at noen her inne kanskje kan svare på. =)

1. Hvor vil arret bli minst synlig? Vet at de kan legge inn protesene via tre ulike snitt (armhule, rundt brystvorte og under brystet), men vet ikke hva som vil vise minst?

2. Hvordan føles puppene etter at protesene er på plass og "har satt seg"? Føles de veldig falske? Jeg skal ikke overdrive når jeg skal operere meg, jeg vil bare legge inn såpass at puppene passer bedre til kroppen min (og hvis jeg sier at jeg er 167 høy og veier ca. 55kg så vil jo det si at det ikke er svært mye som skal til når jeg nå har en A-/liten B-cup).

Håper det finnes noen kloke hoder der ute som kan dele erfaringene sine med meg. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta turen innom Cee cees dagbok her på forumet. Der treffer du mange som er i din situasjon og som har vært der og er ferdig med sin operasjon.

For øvrig kan jeg opplyse om at det er snittet i armhulen som er det som blir minst synlig. Men mange får veldig lite synlige arr ellers også da.

Skrevet

I statene har de beg å gå inn i navelen(seriøst), lager hull iunderhuden, ller lærhuden opp helt til hvert bryst. Innfører protesen, og fyller den etterpå. Ergo ingen arr. Var et program om dette på tv

Skrevet

Navleinngrepet har de brukt ganske lenge i statene. Ulempen er at de, som du selv sier, må fylle protesene når de har blitt plassert, og det krever gjerne en del fysisk manipulering for å få implantatet til å brette seg ut riktig.

Her kan en lese mer om metodene som brukes for å legge inn implantat: http://www.justbreastimplants.com/incisions/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...