Gå til innhold

"Klump" i munnen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har greid å bite meg så ofte på samme sted (litt nedenfor overgangen mellom under- og overleppe), at jeg har fått en slags klump der. Den har brukt å trekke seg tilbake, men nå har det blitt til en ond sirkel dette; jeg kommer borti den støtt og stadig, så den får vel ikke ro nok til å forsvinne. Hadde den vært mindre, ville jeg ha prøvd å bite den av. Iiik..ekkelt.. Tørr nesten ikke snakke normalt lenger, fordi jeg ikke vil at folk skal se den.

Jeg vil fjerne den. Er dette en tannlegejobb eller kan legen gjøre det? Jeg kunne selvfølgelig ha ringt, men tenkte å høre om noen her visste, evt hadde andre kjerringråd å komme med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en enkel sak for tannlegen å fikse! Får bedøvelse, og så skjæres den vekk med ett lite snitt. Syr ett sting, og så er man ferdig og kvitt skiten. Hehe!

Skrevet
Er en enkel sak for tannlegen å fikse! Får bedøvelse, og så skjæres den vekk med ett lite snitt. Syr ett sting, og så er man ferdig og kvitt skiten. Hehe!

Aha! Høres greit ut, bortsett fra sting! Sy i munnen :frown: Har du fått det gjort selv?

Skrevet

Jeg har gjort noe lignende, har hatt sting i munnen. Men mamma har gjort akkurat det du snakker om, det ene stinget er nesten unødvendig, gror veldig fort, så behøver ikke sitte lenge. Gjør ikke vondt, man får bedøvelse heldigvis:)

Skrevet

Ok. Jeg får rusle innom og håpe at de har time snarest :) Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...