Gå til innhold

Vonde bryster og brystvorter


Gjest Gjest_Lurer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lurer_*

Har den siste halvannen måneden hatt så vondt i brystene, og nå har jeg kjempevondt i brystvortene også. Det skjedde etter at jeg sluttet på p-sprøyte og gikk over til Cerazette minipiller.

Jeg orker ikke å ligge på magen, og det er kjempevondt å komme borti dem. Har tatt en graviditetstest, og den var negativ, så er ganske sikker på at jeg ikke er gravid.

Har hovne lymfeknuter i brystene, men ikke tegn til andre kuler.

Regner med det er noe hormonelt, men siden jeg ikke har hatt mensen på 4 år, og heller ingen eggløsning, har det jo ikke noe med det å gjøre.

Noen som vet hva det kommer av? Eller har hatt det sånn med Cerazette? Tok det lang tid før det gikk over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har den siste halvannen måneden hatt så vondt i brystene, og nå har jeg kjempevondt i brystvortene også. Det skjedde etter at jeg sluttet på p-sprøyte og gikk over til Cerazette minipiller.

Jeg orker ikke å ligge på magen, og det er kjempevondt å komme borti dem. Har tatt en graviditetstest, og den var negativ, så er ganske sikker på at jeg ikke er gravid.

Har hovne lymfeknuter i brystene, men ikke tegn til andre kuler.

Regner med det er noe hormonelt, men siden jeg ikke har hatt mensen på 4 år, og heller ingen eggløsning, har det jo ikke noe med det å gjøre.

Noen som vet hva det kommer av? Eller har hatt det sånn med Cerazette? Tok det lang tid før det gikk over?

Jeg går på cerazette, og har ømme brystvorter. Forrige gang jeg gikk på de var de første månedene preget av ømme bryster, og at de vokste. Det ga seg etter noen mnd'er.

Jeg begynte på de på nytt, etter et kort opphold i sommer. Jeg har ømme brystvorter. Men samtidig så har jeg nå gått to dager over forventet mens, har ikke tatt gravitest ennå. Enten er jeg gravid, eller så har de funket raskt (har tidligere "mistet" mensen på de). Det kommer nok av at du går på cerazette ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...