Gå til innhold

Morfin

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Da jeg hadde tatt keisersnitt fikk jeg morfin etterpå. Jeg fikk litt mer enn vanlig siden de ikke kunne gi meg noen piller... I ettertid har jeg tenkt mye på de sprøytene jeg fikk. Jeg husker jeg synes det var litt kjipt første dagen jeg ikke fikk morfin lengre :rodme: Dette må da være utrolig avhengighetsdannende? Jeg har i hvert fall tenkt at jeg kunne tenke meg en liten sånn sprøyte til, bare for å slappe ordentlig av liksom :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor avhengighetsdannede det er vet jeg ikke, men det første jeg tenkte er at du egentlig beskriver hvor lett det er å bli narkoman.

Huff, det er skremmende saker.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann

Morfin er veldig avhengighetsskapende etter hva jeg har skjønt. Da min far opererte kneet for x antall år siden, fikk han beskjed av legene at han en dag ikke kunne få mer morfin som smertestillende fordi han da trolig ville utvikle avhengighet. Jeg husker ikke hvor mange ganger han fikk morfin, da....

Men jo, avhengighetsskapende..

Gjest Lilleulv
Skrevet

Ja jeg fikk også den beskjeden. Jeg fikk jo mer morfin enn vanlig pga jeg ikke kunne ta piller som sagt, så en dag så fikk jeg ikke mer. Jeg husker jeg spurte etter det :ler:

Skrevet

Det er helt riktig det dere sier, Morfin er avhengighetsskapende. Jeg jobber med narkomane, og det er en del som har fått sitt rusprobem som føge av smertelindring med Morfin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...