Gå til innhold

blogging som hobby!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som blogger? Dette er jo blitt en ganske vanlig hobby. Eller så kan en ganske enkelt blogge om hobbyen sin!

Jeg har planer om å begynne å blogge nå, men vil gjerne se meg litt rundt på andre blogger først. :)

Er det noen av dere som har en blog? Hva blogger dere om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, jeg blogger. Jeg har en 'vanlig' blogg, der jeg skriver om meg og mitt, og en blogg som omhandler kultur, spesielt litteratur og film.

Linker til bloggene mine finner du i signaturen min. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ja, jeg blogger.. jeg begynte å blogge når jeg var ute å reiste for å oppdatere familie og venner.

Så fant jeg ut at det var gøy! Så nå blogger jeg mest om hverdags ting, ting jeg er med på eller skjer og en god del om håndarbeid og andre hobbyer.

Lykke til med bloggingen! :D

Skrevet

jeg har en hjemmeside hvor jeg legger til diverse saker og ting, og som jeg også bloger på.. jeg er nysgjerrig på php og lignende så det er det som er hobbyen min..

Men er gøy å skrive om helt hverdagslige ting

Skrevet

Ja, jeg blogger, og ja det har blitt en hobby! Ikke minst å følge med på andres blogger også.

Jeg blogger om hobby som jeg lager, om matretter og om familien min. En enkel måte å oppdatere venner og familie på hva som skjer i vår lille sfære (selv om jeg synes det er bekymringsverdig når hun ene venninnen min sier hun ikke behøver å ringe meg for å høre hvordan det går fordi hun leser bloggen min! :fnise: )

Skrevet

Jeg blogger om hobbyene mine; strikking og hekling... :)

Jeg stortrives i bloggverden min :)

Skrevet

Ja, blogging er gøy! Har hatt mange forskjellige blogger, men har sluttet å skrive på alle og heller laget meg èn som jeg skal holde meg til. :)

Tidligere brukte jeg Blogspot, mens jeg nå bruker wordpress frem til jeg føler jeg kan kjøpe et eget domene. :)

Skrevet

Jeg blogger!

Har egentlig gjort det en stund, men har nettopp laget meg ny blogg. Før skrev jeg veldig mye om hva jeg har gjort den og den dagen, og det ble i lengden veldig kjedelig og meningsløst, så nå skriver jeg mer om tanker som opptar meg og spesielle temaer jeg kan gruble litt og slike ting.

Blogging er utrolig gøy, da. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...