Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt usikker på om denne havnet i riktig forum, men hvis ikke er dte bare å flytte på den.

Det har seg slik at jeg har tenkt å gi kjæresten min en bilde-julekalender. Dvs. et nytt bilde av meg hver dag. Disse skal taes av profesjonell fotograf, så satser på at resultatet blir bra. Men jeg trenger noen tips til tema for bildene! Vil ha det litt variert, både morsomt, søtt, sexy og romantisk, så setter pris på alt av forslag! Helst ideer som er relativt lett gjennomførbare og som ikke krever kjempemye i form av penger og kostymer/utstyr.

Takker kjempemye for all hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en fantastisk ide! :klappe:

Hmmm, jeg er visst ikke kjempekreativ i dag, men det første jeg tenkte på var noe med jul. Nissejente, lue, presanger... Litt innlysende kanskje, men passer kanskje fint i en julekalender?

Ellers går det jo an å bruke noe han liker godt, eller dere har felles? Har han noen spesielle interesser? Eller har dere noen minner/opplevelser sammen som kan funke?

Skrevet

Det blir noen noen jule-relaterte bilder ja, med nisselue, kanskje noe julepynt som rekvisitter osv. Tenkte også kanskje å kjøre noen husmor-pin-up aktige bilder. F.eks. holde frem et brett med muffins kun iført forkle og grytevotter, eller kanskje bilder hvor jeg støvsuger kun iført noen fint undertøy osv.? tror dere det kan funke? tenker kombinasjonen av sex og husarbeid kanskje er en turn on for mannfolk flest;)

Skrevet
Det blir noen noen jule-relaterte bilder ja, med nisselue, kanskje noe julepynt som rekvisitter osv. Tenkte også kanskje å kjøre noen husmor-pin-up aktige bilder. F.eks. holde frem et brett med muffins kun iført forkle og grytevotter, eller kanskje bilder hvor jeg støvsuger kun iført noen fint undertøy osv.? tror dere det kan funke? tenker kombinasjonen av sex og husarbeid kanskje er en turn on for mannfolk flest;)

Det synes jeg var en knallide!!! Bare pass deg så han ikke krever at du støvsuger i undertøy hver gang etter dette ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...