Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Noen som har tips til seriøse plastiske kirurger i utlandet? Helst ikke for langt bort (Thailand osv blir for langt synes jeg).
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 www.fertilitas.no Et innlegg om det her
Gjest ts Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Takk for svar. Jeg har vært i kontakt med dem før, men fikk en veldig dårlig magefølelse så jeg ombestemte meg. Flere tips?
Gjest Deise Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 jeg har jo tatt det i utland, men det vel litt lang. det var i Brasil
Gjest Gjest_sol_* Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 jeg har jo tatt det i utland, men det vel litt lang. det var i Brasil hei. Hvor i brasil opererte du deg? og hvor mye betalte du? Og ikke minst,ble du fornøyd??
junela Skrevet 29. juli 2010 #6 Skrevet 29. juli 2010 Takk for svar. Jeg har vært i kontakt med dem før, men fikk en veldig dårlig magefølelse så jeg ombestemte meg. Flere tips? Hei! Hvorfor fikk du en dårlig magefølelse? Bare lurer ettersom jeg selv vurderer denne klinikken......er skeptisk av natur, og er derfor ute etter litt ekstra info:)
Gjest Anne Marit Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Anbefaler gjerne Budapest Klinikken AS som jeg har benyttet. De utfører alle sine operasjoner i Budapest. Var selv veldig skeptisk til og reise ut av landet, men ble anbefalt dette av en tidligere skolekamerat som har studert medisin i Ungarn, og som kjente til klinikken. Tok bryst forrstørrelse der for 6 mnd siden og betalte ca 19.000,-. Er veldig fornnøyd med resultatet, og de er virkelig seriøse og enkle og forholde seg til. Så flott å bare kunne ringe kontoret i norge og snakke med norske sykepleiere eller lege og få all info. De ordnet alle praktiske detaljer før avreise, og oppfølgingen i Budapest var super og standarden på selve klinikken var helt klart på nivå med det vi har her hjemme. En av mine venner var der i august i år og tok bukplastikk, og hun er svært tilfreds med resultatet:)
Gjest Anne Marit Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Her er forresten nett adressen www.budapestklinikken.no Anbefaler gjerne Budapest Klinikken AS som jeg har benyttet. De utfører alle sine operasjoner i Budapest. Var selv veldig skeptisk til og reise ut av landet, men ble anbefalt dette av en tidligere skolekamerat som har studert medisin i Ungarn, og som kjente til klinikken. Tok bryst forrstørrelse der for 6 mnd siden og betalte ca 19.000,-. Er veldig fornnøyd med resultatet, og de er virkelig seriøse og enkle og forholde seg til. Så flott å bare kunne ringe kontoret i norge og snakke med norske sykepleiere eller lege og få all info. De ordnet alle praktiske detaljer før avreise, og oppfølgingen i Budapest var super og standarden på selve klinikken var helt klart på nivå med det vi har her hjemme. En av mine venner var der i august i år og tok bukplastikk, og hun er svært tilfreds med resultatet:)
Gjest Wanted Skrevet 25. oktober 2011 #9 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg fatter og begriper ikke at dere tør. Dersom det skulle skje noe i ettertid, så er det vanskeligere for dere å få retten på deres side.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå