Gå til innhold

Plastisk kirurgi i utlandet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tips til seriøse plastiske kirurger i utlandet? Helst ikke for langt bort (Thailand osv blir for langt synes jeg).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar. :)

Jeg har vært i kontakt med dem før, men fikk en veldig dårlig magefølelse så jeg ombestemte meg.

Flere tips?

• 4 uker senere...
Skrevet

jeg har jo tatt det i utland, men det vel litt lang. det var i Brasil

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_sol_*
Skrevet
jeg har jo tatt det i utland, men det vel litt lang. det var i Brasil

hei.

Hvor i brasil opererte du deg? og hvor mye betalte du?

Og ikke minst,ble du fornøyd??

:)

• 1 år senere...
Skrevet

Takk for svar. :)

Jeg har vært i kontakt med dem før, men fikk en veldig dårlig magefølelse så jeg ombestemte meg.

Flere tips?

Hei! :)

Hvorfor fikk du en dårlig magefølelse? Bare lurer ettersom jeg selv vurderer denne klinikken......er skeptisk av natur, og er derfor ute etter litt ekstra info:)

• 1 år senere...
Gjest Anne Marit
Skrevet

Anbefaler gjerne Budapest Klinikken AS som jeg har benyttet. De utfører alle sine operasjoner i Budapest. Var selv veldig skeptisk til og reise ut av landet, men ble anbefalt dette av en tidligere skolekamerat som har studert medisin i Ungarn, og som kjente til klinikken.

Tok bryst forrstørrelse der for 6 mnd siden og betalte ca 19.000,-. Er veldig fornnøyd med resultatet, og de er virkelig seriøse og enkle og forholde seg til. Så flott å bare kunne ringe kontoret i norge og snakke med norske sykepleiere eller lege og få all info. De ordnet alle praktiske detaljer før avreise, og oppfølgingen i Budapest var super og standarden på selve klinikken var helt klart på nivå med det vi har her hjemme. En av mine venner var der i august i år og tok bukplastikk, og hun er svært tilfreds med resultatet:)

Gjest Anne Marit
Skrevet

Her er forresten nett adressen www.budapestklinikken.no

Anbefaler gjerne Budapest Klinikken AS som jeg har benyttet. De utfører alle sine operasjoner i Budapest. Var selv veldig skeptisk til og reise ut av landet, men ble anbefalt dette av en tidligere skolekamerat som har studert medisin i Ungarn, og som kjente til klinikken.

Tok bryst forrstørrelse der for 6 mnd siden og betalte ca 19.000,-. Er veldig fornnøyd med resultatet, og de er virkelig seriøse og enkle og forholde seg til. Så flott å bare kunne ringe kontoret i norge og snakke med norske sykepleiere eller lege og få all info. De ordnet alle praktiske detaljer før avreise, og oppfølgingen i Budapest var super og standarden på selve klinikken var helt klart på nivå med det vi har her hjemme. En av mine venner var der i august i år og tok bukplastikk, og hun er svært tilfreds med resultatet:)

Skrevet

Jeg fatter og begriper ikke at dere tør.

Dersom det skulle skje noe i ettertid, så er det vanskeligere for dere å få retten på deres side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...