fløtepia Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Nå har håret mitt fått gjennomgå en hel del bleking, og er knuskende tørt.. Noen som har noen kjerringråd og dele som hjelper? eks. avocado, egg, olje osv.. har enda ikke prøvd noen av disse, noen som har prøvd? :)
Gjest *lucky* Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Tror det beste er å kjøpe en proteinkur og en fuktkur. Kan ikke tenke meg at noe hjemmelaget virker, det kan kanskje gi inntrykk av at hårt virker bedre men det fungerer antagelig dårlig. Jeg har blandet olivenolje i shampoen da jeg beliket håret før, det virket som at håret blei bedre men det var bare en liten stund.. Til mitt tørre bleikede hår har jeg bestillt http://www.lookfantastic.com/hair/redken/h...-treatment.html http://www.lookfantastic.com/hair/tigi-bed...mask-200ml.html Proteiner for å bygge opp håret og fuktmaske for å få tilbake fukten.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Jeg så nettopp på God Morgen Norge et innslag der en frisør (?) blandet en hårmaske av avokado og egg og smurte i håret. Den skal gjerne sitte i 10-15 minutter. Det tilfører visst håret proteiner. Tror helt sikkert det kan være et godt alternativ hvis man ikke har lyst til å kjøpe de dyre hårkurene. Det skader iallfall ikke å prøve.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg så nettopp på God Morgen Norge et innslag der en frisør (?) blandet en hårmaske av avokado og egg og smurte i håret. Den skal gjerne sitte i 10-15 minutter. Det tilfører visst håret proteiner. Tror helt sikkert det kan være et godt alternativ hvis man ikke har lyst til å kjøpe de dyre hårkurene. Det skader iallfall ikke å prøve. Det så jeg også! Har ikke prøvd, men kunne godt tenkt meg å prøve. Ikke sikkert at dyrere produkter enn egg og avokado alltid er bedre. Verdt å prøve
fløtepia Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 så flaks at jeg tilfeldigvis kjøpte meg en avocado i dag da :D tror det skal testes ut, så får jeg heller invistere i en kur når lønninga ruller inn på kontoen =P
amyrlinn Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Nå har håret mitt fått gjennomgå en hel del bleking, og er knuskende tørt.. Noen som har noen kjerringråd og dele som hjelper? eks. avocado, egg, olje osv.. har enda ikke prøvd noen av disse, noen som har prøvd? :) kokosolje funker veldig bra på mitt hår! ikke noe dyrt og det har de i nesten alle dagligvare butikker ellers har jeg hørt at olivenolje gjør susen også
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Spennende å prøve! Men som oftest er en "dyr hårkur" nokså drøy, og det vil sannsynligvis være det billigste alternativet på sikt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå