Celica Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hei! Jeg tok piercing i tunga for litt over en mnd siden. Og i det siste har jeg hatt en klump rundt piercingen. Det svir litt av og til. Jeg har vært flink med å rense det, så er litt usikker på hva det kan være. Kan dette være betennelse? Hva bør jeg gjøre? Har ikke så lyst å ta den ut, men må jeg- så må jeg.
Avalon Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Hei! Jeg tok piercing i tunga for litt over en mnd siden. Og i det siste har jeg hatt en klump rundt piercingen. Det svir litt av og til. Jeg har vært flink med å rense det, så er litt usikker på hva det kan være. Kan dette være betennelse? Hva bør jeg gjøre? Har ikke så lyst å ta den ut, men må jeg- så må jeg. Hei! Er ikke sikker på om jeg kan svare så veldig godt men kan nå prøve Jeg har selv hatt en del piercinger, men ikke i tunga. Den første piercingen jeg hadde var i underleppen, jeg fikk også en slik klump ved siiden av ringen inni leppen. Den var nesten helt hvit om jeg husker riktig og svei litt. Men den gikk bort helt av seg selv etter en stund, jeg tror jeg fikk den fordi jeg rev opp såret bittelitt. Men er du veldig usikker så ta en tur til et piercingstudio og spør dem der. Jeg tror ikke det er direkte betennelse, for da skulle piercingen ha hatt gulaktig puss.
Celica Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 Takk for svar Tror bare jeg venter å ser om det går vekk av seg selv, hvis ikke så får jeg ringe piercing-studioet
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Heija Celica! Jeg har også hatt en sånn klump ved siden av piercingen i tungen. Men da hadde jeg hatt piercingen i mange år... Jeg ringte til både legen og piercingstudio, og endte med å ta den ut. Det de sa på piercingstudioet var at det aller mest sannsynlig var en fettklump. Den forsvant etter ca en uke, men jeg skal innrømme at jeg plukket på den da.... Men ring piercingstudioet uansett du, så kan de hjelpe deg. Derfor de er der vetdu :o)
mbi002 Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Hadde det også. Min var ikke noe betennelse eller noe, men for å være på den sikre siden bør du kanksje ringe til piercingstudioet, ja.. Ikke ta sjanser med piercing og betennelser! Særelig ikke i tungen..
sebra Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 helt enig.ring piercingstudioet, eller kanskje du helst burde dra innom så de får sett på det.jeg synes ikke man skal ta noen sjanser med piercinger og ihvertfall ikke i tunga.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå