Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hei Har noen spørsmål ang. p-piller/prevansjon. Håper du vil ta deg tid til å svare Jeg har gått på ulike type p-piller fra jeg var 16 år og frem til nå, er 29år. Hadde problemer med kviser i ungdomstiden, kviser på skuldre&rygg. Hadde pause på p-piller (yasmin) for noen år siden, og fikk kviseutbrudd igjen. Vonde store kviser på ryggen:tristbla: ! Fikk meg da kjæreste så jeg startet på pillen igjen og huden ble fin. Nå flere år etter har jeg igjen sluttet på pillen., da jeg ikke tåler p-piller .Det har gått ca 6 uker siden jeg sluttet på pillen, men kvisene har ikke kommet tilbake Enda hvertfall.. -Vet dere hvor lang tid det tar før evt. kvisene vil komme? Det er ikke aktuelt å starte på pillen igjen. Formen er MYE bedre, i forhold til humør og at jeg føler meg mye bedre og at kroppen generellt er mer fornøyd! Et annet spm jeg har, gjelder prevensjon generellt.. Jeg vil ikke gå på p-piller igjen, hva annet er det å bruke som prevansjon da? Jeg har ikke fått barn, så spiral er vel uaktuelt. kondom syns jeg er slitsomt når man er i et fast forhold.. noe annet? Haper dere som kan svare på noe av dette gjør det På forhånd takk
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Hei Har noen spørsmål ang. p-piller/prevansjon. Håper du vil ta deg tid til å svare Jeg har gått på ulike type p-piller fra jeg var 16 år og frem til nå, er 29år. Hadde problemer med kviser i ungdomstiden, kviser på skuldre&rygg. Hadde pause på p-piller (yasmin) for noen år siden, og fikk kviseutbrudd igjen. Vonde store kviser på ryggen:tristbla: ! Fikk meg da kjæreste så jeg startet på pillen igjen og huden ble fin. Nå flere år etter har jeg igjen sluttet på pillen., da jeg ikke tåler p-piller .Det har gått ca 6 uker siden jeg sluttet på pillen, men kvisene har ikke kommet tilbake Enda hvertfall.. -Vet dere hvor lang tid det tar før evt. kvisene vil komme? Det er ikke aktuelt å starte på pillen igjen. Formen er MYE bedre, i forhold til humør og at jeg føler meg mye bedre og at kroppen generellt er mer fornøyd! Et annet spm jeg har, gjelder prevensjon generellt.. Jeg vil ikke gå på p-piller igjen, hva annet er det å bruke som prevansjon da? Jeg har ikke fått barn, så spiral er vel uaktuelt. kondom syns jeg er slitsomt når man er i et fast forhold.. noe annet? Haper dere som kan svare på noe av dette gjør det På forhånd takk Ingen som kan svare?
Gjest Alabama Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Ingen som kan svare? Jeg har hatt spiral selv om jeg ikke har født barn. Nå hopper vi av i svingen, og det fungerer helt utmerket!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå