Starkitten Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 ett veldig teit spørsmål, jeg skal ha familie besøk og da må jeg lage noen kaker og kom på at jeg ikke har tatt med meg kakefat da jeg flyttet siste gangen. Jeg har vel egentlig fått det som gave og aldri kjøpt det før. Jeg søkte litt på nettet, men fant egentlig ikke noe særlig. Noen som har tips?
Gjest antigartner Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Til bords, Christiania Glasmagasin og andre glassmagasiner har mye forskjellige kakefat. Designbutikker kan ha riktig masse fint. Du finner også rimelige fat på Europris og Nille. Lykke til!
Gjest Raptuza Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Har du ekstra store tallerkar kan desse brukas og. Det gjer eg av og til.
Starkitten Skrevet 4. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2008 Tusen takk for svar Får ta meg en runde i morgen
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 synes dette er så utrolig nydelig! Sorry linkbruken, har ikke tid å ordne url foran: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40125550
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå