Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Når noen sliter med psyken (depresjoner e.l.), men prøver å holde ting gående. Kan vedkommende ta seg en "3-dager" for å ta en timeout, eller bør vedkommende gå på jobb som vanlig helt til kroppen ikke orker mer og man møter veggen med ofte langvarige sykemelding som resultat? Jeg vet mange som er negative til å ta egenmelding hvis man ikke er så syk at man er sengeliggende. Men kanskje finnes det grunner til å ta en dag eller tre hjemme som ikke vises for andre? Gi meg gjerne tilbakemeldinger på dette
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Men kanskje finnes det grunner til å ta en dag eller tre hjemme som ikke vises for andre? I en ideell verden så ville dette fungert. Folk som faktisk hadde alvorlige lidelser(du nevner depresjon) kunne sikkert tatt en seriøs av sine egne behov. I virkeligheten tror jeg dessverre(og det har jeg også opplevd å høre fra mange andre) at det å ta "3-dager" fordi man er sliten/utbrent etc er det samme som å ta seg 3 dagers fri fra jobb fordi man ikke gidder å gå på jobb....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå