Gjest lille_meg000 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hei, Her kommer jeg for å få litt råd, føler meg nesten litt teit for å ringe legen for noe slikt, så jeg tenkte jeg skulle høre litt her først.. Jeg føler mye ubehag under ribbeina til venstre. Noen ganger får jeg vonde sting, andre ganger merker jeg ikke stort til det, med mindre jeg tar på det. Når jeg graver fingrene under ribbeina (merkelig forklaring dette her), så merker jeg på kroppen og hører en skvulpende lyd der inne. Det bare kjennes veldig merkelig. Er det noen som har opplevd dette før? (Jeg bør kanskje nevne at når jeg hadde kyssesyken, hadde jeg mye vondt i dette området, vet ikke om dette er relevant)
Gjest Sativa Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Det er jo der milten ligger, og den kan som du sier bli veldig øm og betent under kyssesyke. Er det lenge siden du var syk? Kyssesyke kan henge i lenge etter at symptomene med halsvondt osv er borte. Min kyssesyke blusset opp igjen flere ganger i løpet av et halvt år, med forskjellige symptomer. Blant annet med magesmerter og øm buk, i mitt tilfelle ble leveren betent. Synes du skal ringe legen. Og jeg synes a du ikke burde trykke inn der det gjør vondt fordi det muligens kan irritere milten (eller hva det måtte være) enda mer.
Gjest megigjen Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Jeg hadde kyssesyken fra oktober til slutten av januar, sånn ca. Da forsvant symptomene hvertfall. Legen "klarerte" min kyssesyke hvertfall, med blodprøve, men rett før det, fikk jeg en annen virusinfeksjon som følge av immunforsvaret mitt var brutt ned. Jeg skal hvertfall ikke trykke inn der mer, for jeg blir veldig kvalm og mo i knærne. Jeg tror jeg skal la det gå litt til, til jeg får vondt igjen. Det skvulper alltid når jeg trykker, men det gjør ikke alltid vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå