Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Noen som har erfaring med p-plaster? Vil gjerne slutte med kondom og jeg har lite lyst å begynne med piller igjen, da jeg sliter med å huske å ta de:p
rabagast Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 p-ring trenger du bare å huske 1 gang i måneden...
Peekaboo Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Jeg er veldig fornøyd med p-plasteret. Ok, så det ser ikke så lekkert ut, men det gjør jobben sin, jeg slipper å huske det oftere enn en gang i uken og jeg slipper å ta piller, som jeg har store problemer med.
Idnar Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Jeg har brukt p-plaster i noen år nå, og er enig i at det ikke ser så fint ut, men jeg synes det funker bra! Man trenger ikke tenke på å skifte mer enn en gang i uken og det kan jo være greit Og hvis du er syk med oppkast og diare slipper du å tenke på pillen. Høres sikkert litt teit ut, men har man nettop tatt pillen og kaster opp, så må du ta ny pille. Dette trenger du ikke tenke på med plaster. Et tips når det gjelder plassering av plasteret. For det står jo at man skal variere sted der plasteret skal plasseres. I og med at jeg synes det ser forferdelig stygt ut, prøver jeg å skjule det ved å ha det rumpe og lår. Da slipper man å vise fram plasteret til enhver tid! Har sett jenter som har gått med fin kjole og det stygge plasteret på armen! Det tar seg ikke bra ut i familiebesøk..
#Angel# Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 (endret) Eg brukar p-plaster, og er veldig fornøyd med det. Men som nevnt ovanfor så ser det ikkje så lekkert ut, men eg plasserer det også på rumpa. Endret 4. november 2008 av #Angel#
#Angel# Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Til dåke som bruker p-plaster. Har dåke sex uten anna prevansjonsmiddel i den plasterfrie veka? Sidan det ofte tar ca 2 dagar frå eg fjernar plasteret til mensen kjem, så fristar det jo ofte med litt kos med min kjære
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå