Gå til innhold

Toflus bryllupsdagbok!


toflus

Anbefalte innlegg

Her kommer Toflus sin dagbok. Nå er det vel 4 mnd til den store dagen, og det er påtide og bli strukturert.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våknet i dag av lillegutts myke barnehender på kinnet mitt (han slo og klorte.... men han mener det vel godt), og hans nydelige smil :hjerter: Den nydelige mannen min kysset meg god morgen, og fortalte meg at jeg er så "morgen nydelig". Kan man få det bedre, tenker jeg da! :hjerte:

Bryllupsplanleggingen er det så som så med om dagen, all tid går med til vår aktive ettåring, som nettopp har lært seg å gå. Innimellom slagene så prøver jeg å få spist, dusjet og ryddet litt. Invitasjonene er snart ferdige, jeg har sendt ut ca halvparten. Den kvelden jeg satt å lagde invitasjonene ble en utrolig deilig kveld:

Lillegutt hadde lagt seg og samboeren min var på fest. Det var mørkt ute, og jeg satt på spisebordet på kjøkkenet, duften av varmt lakksegl brettet seg utover huset vårt. Jeg koste meg med en kopp te, og kjente at livet var utrolig deilig å leve! :D

Mamma har fått ansvaret for kakene, og innkjøp av alkoholfri drikke. Hun ringte i går for å diskutere kaker, noe jeg ikke hadde tenkt så mye på.... :-? Hun minte meg på at dagen nærmer seg med stormskritt, og at det innimellom er ferie. Hun har jo rett i det! :roll:

Svigermor har ansvaret for å handle alkoholholdige varer, eller det vil si at svigerfar som er mye i utlandet på forettningsreiser kjøper med seg tax-free kvoten hver gang han er ute. Allerede nå har vi snart hele baren klar, eneste som er igjen er vin til maten. Jeg har funnet en rødvin som passer til lam, og som jeg liker. Men jeg finner ikke noe hvitvin jeg synes er passende.... Champagnen er også i box, den er utrolig deilig- vi drakk den da vi forlovet oss :hjerte:

Ellers har jeg dette klart:

- Selskapslokale

- Kirke

- Kirkeprogram

- Fotograf

- Kaker

- Menyen, har bestilt catering

- Alkohol

- Forlovere

- Bil, sjåfør

- Gavelisten

Dette har jeg ikke tenkt noe på:

- Brudekjole

- Blomster, brudebukett

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på sykehuset med lillegutt i dag, legen var fornøyd med bedringen :D :D Jeg er glad og lettet, det er jammen tøft å være mamma til et barn med kronisk sykdom! :( De siste 6 mnd har vært grusomme..... :( Noe som også kanskje er en faktor som får meg til å ikke ta helt av med bryllupsplanleggingen.... Jeg gleder meg jo voldsomt, men ting har "ikke tatt av" som jeg ser hos andre! Bryllupet har ikke tatt over hverdagen, for å si det sånn.....

Vurderer å gi mer ansvar til andre. Denne jenta har bedre ting fore :wink: Dessuten er kjolekjøp et ork, fordi min diett fører til at jeg går ned 1 kg i uka- Det er over 10 kg før bryllupet det, kjøper jeg kjole nå så vasser jeg jo i kjolen på den store dagen :roll: Og tenk om jeg ikke ammer lenger, da forvandler jo puppene seg fra store og "velfyldte" til tomme "vrengte lommer"..... :roll: Jeg trenger da i såfall en tryllekunstner, ikke sydame for å fikse det! Kjipt at de trenger 4 mnd å fikse kjole på... 4 mnd :o har det jo travelt............!!!!!! :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jo det går bra! Gutten plages fortsatt, han har atopisk eksem. Men tross eksem oga llergi, er han verdens blideste og gode gutt- det er tydelig at eksemet ikke plager han så mye som det ser ut som! :)

Denne dagboken ble jo ikke helt som det var tenkt, og jeg ser at jeg skrev ganske så "hysterisk" her sist! :wink: Men vil bare si at alt har ordnet seg, kjolen sitter som et skudd og den er FIN :D Alt har ordnet seg til det beste!! Nå skal vi snart gifte oss, og det gleder vi oss veldig til begge to :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp:

HA EN FLOTT DAG!

:blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...