Gjest jedu Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Da jeg var femten år merket jeg at det manglet STORE mengder med hår i bakhodet etter en sjekk med speil. Jeg fikk meg doktortime og hun sa jeg hadde eksem i hodebunn. Dette var veldig vanskelig å skjule, og jeg tok det svært tungt ettersom jeg var så ung. Håret vokste tilbake (mye overalt utenom en liten flekk bak), så begynte jeg å miste igjen for et par måneder siden. Nå har eg nesten mindre enn hva jeg hadde da jeg var femten (er tjue nå). Dette er skikkelig deprimerende, for jeg eg ganske opptatt av utseende til vanlig. Er det virkelig ingenting jeg kan gjøre? Har fått et sterkt middel for å fjerne eksemen, men jeg liker ikke tanken på å vente flere år til for å få normalt hår igjen..Hvorfor?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Da jeg var femten år merket jeg at det manglet STORE mengder med hår i bakhodet etter en sjekk med speil. Jeg fikk meg doktortime og hun sa jeg hadde eksem i hodebunn. Dette var veldig vanskelig å skjule, og jeg tok det svært tungt ettersom jeg var så ung. Håret vokste tilbake (mye overalt utenom en liten flekk bak), så begynte jeg å miste igjen for et par måneder siden. Nå har eg nesten mindre enn hva jeg hadde da jeg var femten (er tjue nå). Dette er skikkelig deprimerende, for jeg eg ganske opptatt av utseende til vanlig. Er det virkelig ingenting jeg kan gjøre? Har fått et sterkt middel for å fjerne eksemen, men jeg liker ikke tanken på å vente flere år til for å få normalt hår igjen..Hvorfor? Du har ikke alopecia da?
Gjest jedu Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Du har ikke alopecia da? Nei, fikk beskjed om at det kun var eksemen som gjorde det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå