Gjest Elize Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Er det mulig å bestille gyldig politiattest over nett eller må jeg på politistasjonen å hente attesten? Og hvordan orden jeg tuberkulineattest?
LukaFrost Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Jeg hentet i alle fall min politiattest hos politiet. Tror nok du må møte personlig. Du kan jo ringe dit og spørre. Tuberkulinattest ordnes selvfølgelig hos legen.
Gjest Heloise Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Er det mulig å bestille gyldig politiattest over nett eller må jeg på politistasjonen å hente attesten? Og hvordan orden jeg tuberkulineattest? Du må gå til politistasjonen og søke der. Du må legitimere deg
Gjest Sativa Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Tuberkulinattest får du også på helsestasjonen.
Gjest Mann42 Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Jeg hentet i alle fall min politiattest hos politiet. Tror nok du må møte personlig. Du kan jo ringe dit og spørre. Tuberkulinattest ordnes selvfølgelig hos legen. Man må møte personlig, og man må identifisere seg. Og man må kunne begrunne hvorfor man trenger attesten. De skrives ut enkeltvis for hver anledning. Du kan ikke få en attest bare for påkommende tilfelle, det må være begrunnet med f.eks jobbsøknad til barnehage, e.l.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå