Supramundane Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 En svært god kollega av meg har begynt å slite med nakke-, skulder- og ryggplager pga stress. Så jeg har lyst til å lage en "anti-stress"-kurv til henne med produkter som kan hjelpe på. Mest for å vise omtanke, selvfølgelig, jeg skjønner at det ikke er noen kur. Det jeg lurer på er hva man kan legge oppi en slik kurv.. jeg tenker på alt fra "beroligende" te til hudprodukter - ja hva som helst !!
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Te (kamomille eller roibos) Gelemaske som du legger i kjøleskapet for å bli kald ( som de selger på tidligere saape, men har skiftet navn til etter eller annet med duck) Rispose som kan varmes i microen og legges på nakke/skulder(finnes også med annet innhold tror det er linser, erter, korn o.l.) Klipperkort på massage (fra deg eller hos en proffesjonell) Sett sammen et lite hefte med små øvelser som kan løse opp muskelatur Anti-stress-ball ( fåes hos clas og mange andre butikker) Massasjeolje
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Kamille te er beroliggende. Blant aromatiske lys og oljer finnes det flere ting som er beroliggende. Også faktisk dusjsåpe som har en svakt beroliggende effekt. Du kunne kanskje kjøpt inn litt av hvert sånt også boken om stress av Adrej Kroese (tror jeg han heter). Den er skrevet av en norsk lege og handler om ulike metoder for å bekjempe stree spesielt de som benytter seg av pust, meditasjon og yoga, men også teknikker fra vestlig psykologi i forhold til å forstå sine egne stress mønstre og hvilke tanker hos en selv som genererer stress.
Kylling Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Du har fått mange gode tips ser jeg, så jeg ville bare si at du må være en fantastisk kollega!!!
Supramundane Skrevet 4. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2008 Takk for det, Kylling! Det er viktig å ta seg av hverandre! Takker for gode tips, tar gjerne i mot flere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå