Pantoufle Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hei! Noen som vet hvor man får tak i helt enkle kjeder, altså kun kjedet, som man kan feste egenlagde anheng på? Jeg liker ofte de det er litt lengde på. Problemet mitt er at jeg har lett på Panduro etc., men finner bare de som er litt større, altså sånn at man ser ringene i kjedet veldig godt. Litt for stort og klumpete for min smak. Og så koster de "store" gjerne opp mot 60 kroner, og da er det jo nesten billigere å kjøpe noe fra H&M! (prøver å lage økonomiske julegaver) Noen tips? Og; hvordan får jeg lastet opp bilde her egentlig? Enten er jeg fryktelig dårlig til å lete, eller så ligger den funskjonen på et rart sted Fortsatt fin formiddag
Brud-09 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Hei! Noen som vet hvor man får tak i helt enkle kjeder, altså kun kjedet, som man kan feste egenlagde anheng på? Jeg liker ofte de det er litt lengde på. Problemet mitt er at jeg har lett på Panduro etc., men finner bare de som er litt større, altså sånn at man ser ringene i kjedet veldig godt. Litt for stort og klumpete for min smak. Og så koster de "store" gjerne opp mot 60 kroner, og da er det jo nesten billigere å kjøpe noe fra H&M! (prøver å lage økonomiske julegaver) Noen tips? Og; hvordan får jeg lastet opp bilde her egentlig? Enten er jeg fryktelig dårlig til å lete, eller så ligger den funskjonen på et rart sted Fortsatt fin formiddag Har ikke sett akkurat det snakker om, men på www.cchobby.no har de mye av det meste. Prisene er ikke så verst heller. Hvis du kan tenke deg å kjøpe fra www.ebay.com finner du sikkert masse lurt der også. Er ganske ny her, så det med bilde vet jeg ikke noe om Håper dette var til litt hjelp
Bex Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Om du bor i Oslo: Perlehuset i Grønnegata (Hegdehaugsveien). Ellers ville jeg lett etter perlebutikk i omreådet du bor. Evt Glitter eller KapAhl eller noe. Kan jo hende de har noe. Om du ikke vil ha ekte vare, da, og går på en gullsmed.
Pantoufle Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 Om du bor i Oslo: Perlehuset i Grønnegata (Hegdehaugsveien). Ellers ville jeg lett etter perlebutikk i omreådet du bor. Evt Glitter eller KapAhl eller noe. Kan jo hende de har noe. Om du ikke vil ha ekte vare, da, og går på en gullsmed. Takk til begge for tips! Bor for øyeblikket utenlands, men er ofte i Oslo og ikke langt fra der du tipset om, så det var genialt! Merry Wednesday
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå