K.A. Skrevet 7. november 2008 #21 Skrevet 7. november 2008 Nei, det er så visst ikke bare du som har det problemet. Tror nok kjæresten din har rett: etter at du har prøvd deg litt naken foran ham kommer du deg nok over det etterhvert. Tenk etter: er du like kresen når det gjelder hans kropp som du er når det gjelder din egen? Det er fullstendig vanlig at man setter høyere krav til seg selv, utseendemessig, enn hva partneren gjør. Dette gjelder forsåvidt både menn og kvinner, men siden kvinnen er "modell-kjønnet" er det oftest kvinner som får komplekser. Du er slett ikke unormal, du må bare venne deg til tanken om at du har en type som tenner på å se deg naken. For det har du.
Gjest cybergirl Skrevet 7. november 2008 #22 Skrevet 7. november 2008 Er du veldig ung? Som regel får man mer selvtillitt når man blir eldre, og også mer selvbevisst. Det går nok over etter hvert, men når jeg leste innlegget tenkte jeg også på at du ikke kan være helt trygg på han du er sammen med siden du ikke tør å vise kroppen din.
2rbein Skrevet 8. november 2008 #23 Skrevet 8. november 2008 Gå bak ham og la hendene din glid nedover brystet hans, magen hans og videre mens du visker ham i øret at du har lyst på ham NÅ! Jepp, hallooo, her er fasiten jenter !
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2008 #24 Skrevet 8. november 2008 Viss du er vakker, vågal og vill så vet jeg ikke hva det kan være Ikke jeg heller. Ligner på din avatar! Selv de stygge damene som aldri får orgasme eller som ikke liker sex har kjærester, men ikke jeg! Ingen mann liker meg. Til tross for at jeg er slik ts gjerne vil være. Så jeg tror løssluppenhet er noe oppskrytt!
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2008 #25 Skrevet 8. november 2008 Ikke jeg heller. Ligner på din avatar! Selv de stygge damene som aldri får orgasme eller som ikke liker sex har kjærester, men ikke jeg! Ingen mann liker meg. Til tross for at jeg er slik ts gjerne vil være. Så jeg tror løssluppenhet er noe oppskrytt! kansje det er noe galt med psyken din? sorry.... klarte ikke la være nå etter og ha lest en del innlegg av deg...
womenwomen Skrevet 8. november 2008 #26 Skrevet 8. november 2008 Ikke jeg heller. Ligner på din avatar! Selv de stygge damene som aldri får orgasme eller som ikke liker sex har kjærester, men ikke jeg! Ingen mann liker meg. Til tross for at jeg er slik ts gjerne vil være. Så jeg tror løssluppenhet er noe oppskrytt! Stakkars deg da . Selvfølgelig liker noen menn deg - du har bare ikke funnet den rette for deg enda .Hvor gammel er du ? Sikkert kjempeung - og har tiden foran deg .Men er mannfolka så tafatt der du bor - ja så får du ta inisiativ selv da . Et godt hemmelig tips fra meg womenwomen : ) Vet du hva ? De " beskjedne " snille søte gutta sier aldri nei til en dame " smile " .Så SJEKK OPP dem - ofte er de høyt utdannet også ! Lykke til : )
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #27 Skrevet 9. november 2008 kansje det er noe galt med psyken din? sorry.... klarte ikke la være nå etter og ha lest en del innlegg av deg... Er det galt å alltid stille opp og å hjelpe andre? Å være ærlig? Å aldri være utro? Klart jeg blir sint når en mann kan gjøre det slutt fordi jeg har snakket med en annen mann! Snakket jeg med andre menn snakket jeg dessuten bare om han og hvor flott han var. Kanskje var det ikke hele sannheten fra han sin side - men jeg begriper ikke at man kan være så falsk! Først si at vår kjærlighet tåler alt, for så å gjøre det slutt neste dag!
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #28 Skrevet 9. november 2008 Stakkars deg da . Selvfølgelig liker noen menn deg - du har bare ikke funnet den rette for deg enda .Hvor gammel er du ? Sikkert kjempeung - og har tiden foran deg .Men er mannfolka så tafatt der du bor - ja så får du ta inisiativ selv da . Et godt hemmelig tips fra meg womenwomen : ) Vet du hva ? De " beskjedne " snille søte gutta sier aldri nei til en dame " smile " .Så SJEKK OPP dem - ofte er de høyt utdannet også ! Lykke til : ) Nei takk. Tror ikke jeg kommer til å sjekke opp de "snille gutta" mer. Som oftest er de psykopater eller har andre "personlighetsforstyrrelser"... Og som regel har de ikke høyere utdanning heller. (Derfor kan de også gjøre totalt uforståelige ting som de gjerne gjør av mindreverdighetskomplekser)
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 9. november 2008 #29 Skrevet 9. november 2008 En impulsiv blowjob er jo deilig
Gjest fasit Skrevet 9. november 2008 #30 Skrevet 9. november 2008 "Mann" deg opp og si hva DU vil. Jenter som bare lurer på hva typen vil, hva han tenker om ditt og datt blir kjedelige. Gutta vil se at du har selvstendige tanker, lyster som DU har lyst til å gjennomføre. Vis at du er et seksuelt vesen!
K.A. Skrevet 9. november 2008 #31 Skrevet 9. november 2008 Nei takk. Tror ikke jeg kommer til å sjekke opp de "snille gutta" mer. Som oftest er de psykopater eller har andre "personlighetsforstyrrelser"... Og som regel har de ikke høyere utdanning heller. (Derfor kan de også gjøre totalt uforståelige ting som de gjerne gjør av mindreverdighetskomplekser) Er det verste jeg har hørt. Er snill, jeg, har høyere utdanning, og de fleste jeg omgås har også høyere utdanning, og er snille de óg. Og en som er psykopat er da ikke "snill". Faktisk er de eneste "slemme gutta" jeg omgås med inngift slekt, og de har ikke høyere utdanning (det finnes unektelige "slemme gutter" blant de med høyere utdanning også, men de omgås jeg ikke med - og de er lette å unngå). Mulig du har gjort deg noen negative erfaringer, men tror ikke de på noen måte er representative.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #32 Skrevet 9. november 2008 Er det verste jeg har hørt. Er snill, jeg, har høyere utdanning, og de fleste jeg omgås har også høyere utdanning, og er snille de óg. Og en som er psykopat er da ikke "snill". Faktisk er de eneste "slemme gutta" jeg omgås med inngift slekt, og de har ikke høyere utdanning (det finnes unektelige "slemme gutter" blant de med høyere utdanning også, men de omgås jeg ikke med - og de er lette å unngå). Mulig du har gjort deg noen negative erfaringer, men tror ikke de på noen måte er representative. Vel, vel....jeg snakket vel ikke om alle menn i verden, men MINE erfaringer. Det finnes jo alltid unntak. Og ikke gidder jeg være rund i alle kanter. Og som sagt; tror ikke man trenger å være spesielt løssluppen eller "vill" i senga for å få et bra sam (sex-)liv. Det er også min personlige erfaring.
Gjest Jente86 Skrevet 9. november 2008 #33 Skrevet 9. november 2008 Jeg er 172 og veier 63kg, jeg vil anse meg selv som slank! Så hvis det er 1 kg som skiller deg og meg, så vil jeg nok si at det er inni hodet ditt som er problemet... Sjekk din bmi på nettet og se at du er normalvektig!!! Du er jo sikkert kjempeflott! Men...been there done that, jeg har vært hos en "dr.hougen" som var veldig behjelpelig til å få meg hit jeg er nå, i forhold til selvfølelse...kanskje det kan hjelpe å prate med noen om selvfølelsen din! Det er sunt å ha et godt forhold til kroppen sin, uavhengig av sex eller ikke! Ang hva gutter tenner på, så av egen erfaring, så syntes jeg det ble litt lettere når jeg "inntok en rolle"! Jeg var hjemme alene og ventet på at sambo skulle komme fra jobb, så jeg sendte melding "din bestilling av callgirl er mottatt, hun vil vente hjemme hos deg klokken 8". Og når han kom hjem, kom jeg ut fra badet og han satt i sofaen og jeg hadde kåpe på, så gikk jeg inn til han, slapp kåpen til gulvet og hadde en sort sexy liten sak på meg, og sort parykk. Så satte jeg på litt rolig musikk og ja.... dere kan jo tenke dere resten.... Men det er nok som alle sier her, selvtillit er turn on! Jeg også var mye villere i nikkersen etter en kveld på byen, men nå har vi vært sammen i 4 år og er så trygge på hverandre at ingenting blir flaut, og det er fantastisk deilig... Det er en grunn til at han vil ha deg, bor med deg og liker å ligge med deg!!! Gi han det han har lyst på, gi han deg selv slik du er!!
Tenshi Skrevet 28. november 2008 Forfatter #34 Skrevet 28. november 2008 Jeg er 172 og veier 63kg, jeg vil anse meg selv som slank! Så hvis det er 1 kg som skiller deg og meg, så vil jeg nok si at det er inni hodet ditt som er problemet... Sjekk din bmi på nettet og se at du er normalvektig!!! Du er jo sikkert kjempeflott! Men...been there done that, jeg har vært hos en "dr.hougen" som var veldig behjelpelig til å få meg hit jeg er nå, i forhold til selvfølelse...kanskje det kan hjelpe å prate med noen om selvfølelsen din! Det er sunt å ha et godt forhold til kroppen sin, uavhengig av sex eller ikke! Ang hva gutter tenner på, så av egen erfaring, så syntes jeg det ble litt lettere når jeg "inntok en rolle"! Jeg var hjemme alene og ventet på at sambo skulle komme fra jobb, så jeg sendte melding "din bestilling av callgirl er mottatt, hun vil vente hjemme hos deg klokken 8". Og når han kom hjem, kom jeg ut fra badet og han satt i sofaen og jeg hadde kåpe på, så gikk jeg inn til han, slapp kåpen til gulvet og hadde en sort sexy liten sak på meg, og sort parykk. Så satte jeg på litt rolig musikk og ja.... dere kan jo tenke dere resten.... Men det er nok som alle sier her, selvtillit er turn on! Jeg også var mye villere i nikkersen etter en kveld på byen, men nå har vi vært sammen i 4 år og er så trygge på hverandre at ingenting blir flaut, og det er fantastisk deilig... Det er en grunn til at han vil ha deg, bor med deg og liker å ligge med deg!!! Gi han det han har lyst på, gi han deg selv slik du er!! Har tatt bilde av meg selv i bh og truse å sendt til mine bestevenner å spurt om en ærlig mening. Siden de bor et stykke unna meg ble det gjort sånn. Responsen var veldig positiv. Så jeg begynner å tro at alt dette er i hodet mitt. De sa nemling ting som:"Fy faen du er strøken. Er ikke litt feit engang" sånt. Å det erjo bra. MEn har snakka med kjæresten. Han har veldig lite testosteron i kroppen for tiden. Å vi vet alle hva dette betyr. Så der ligger nok også endel av grunnen. Er nå to uker siden vi hadde sex sist. Håper det blir bedre tider.. Stresser også endel for tiden. Men det viktigste for meg er å jobbe med å bli sikkrere fremfor han. Har begynt i småsteg å ikke være så flau. det er befriende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå