Gjest Utlogget Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg har et proble jeg har slitt med så lenge jeg kan huske. Sex kan rett og slett være veldig ubehagelig! Det er ikke direkte vondt, men mer "ubehagelig", i sammenheng med penetrering. Andre ganger kan sex være veldig godt, så det er ikke hele tiden dette her... Jeg har lagt merke til at om vi har det travelt og jeg ikke er våt nok, er det verre (ikke overraskende)... Men det er sånn når jeg er våt nok også. Det jeg lurer på er om noen andre har opplevd noe lignende, og om det finnes noe som hjelper? Det er blitt så dumt det her, ofte er det lettere å unngå sex enn å kanskje bli skuffet.
Gjest Wind Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Hva med å ta deg en tur til gynekolog for å sjekke at alt er ok? Glidekrem kan hjelpe de gangene du ikke er våt nok. Og er du veldig trang? Da kan det være litt ubehagelig noen ganger. Er det i spesielle stillinger, eller "alltid"?
Gjest TS Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Takk for svar Ja, det er nok lurt å gå til gynekolog ja... Har jo tenkt på det, men det er så lett å utsette. Jeg har vært hos gynekolog før og, men da var det for noe annet, så det er vel ikke rart at de ikke fant noe da. Og nei, tror ikke jeg er veldig trang. Hmmm, og egentlig kan det skje i alle stillinger ja, men det er verre hvis han "tar i litt", hehe.
Gjest Wind Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 OKei. Synes det høres ut som et friksjonsproblem, jeg. =/
Gjest Besøkende Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Jeg har samme problem.. jeg ber ofte typen min med å ta det litt med ro pga. det ikke er like behageli for meg.. de hjelper litt, men det er ikke alltid..
Pingting Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Ta deg en tur til gynekolog, kanskje de kan finne ut noe mer
Gjest Sandbekken Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 (endret) hvis du har soppinfeksjon så kan det være vondt under sex, også lenge etter eller før symptomene for sopp virkelig slår ut.. Har du hatt sopp og har fått behandlet den, men bare til symptomene er vekke, så kan det fortsatt gjøre vondt under sex.. Endret 4. november 2008 av Sandbekken
honeyy Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Hei! Jeg syns dette høres ut som om mannen fører penis inn på feil måte slik at den går rett i "veggen". Det kan føre til ubehag, spesielt hos meg. Men jeg hadde gått til gynekolog og sjekket om alt ellers var fint. Det trenger ikke være det store problemet men det er best å la seg sjekke for sikkerhetsskyld. Det kan være mange ting egentlig. Håper det hjelper. Lykke til!
Gjest Gjest_Simone_* Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Det kan også høres ut som du har vestibulitt. Smerter/svie ved penetrering som blir mindre etterhvert er typiske symptomer på vestibulitt. Veldig mange kvinner har det uten å vite det. Du bør gå til en gynokolog, helst en som vet noe om vestibulitt. Det er ikke en tilstand mange gynokologer vet noe om, men dessverre veldig vanlig. Et søk her på kvinneguiden burde gi deg et god pekepinn på hva dette er for noe. Gynokologen Josef Ekgren i Oslo er den som kan mest om dette i Norge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå