LukaFrost Skrevet 3. november 2008 #1 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har til tider behov for å oversette engelske ord til norsk. Ordboka står selvfølgelig i hylla, og er mye brukt, men det hadde vært greit med noe på nett. Hva bruker dere? Hvilken webside er best på oversettelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 3. november 2008 #2 Del Skrevet 3. november 2008 Her har du jo noen du kan bruke: http://www.ordbok.com/engelsk.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 10. november 2008 #3 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg pleier å bruke www.tritrans.net Hadde en kjempefin side før for tyngre ord, var ikke bare en oversetter men også synonym-ordbok. Fantes også en knapp du kunne trykke på for uttalelse av ordet Bare dumt at linken forsvant når pc'en min kræsja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. november 2008 #4 Del Skrevet 10. november 2008 ordnett.no er veldig bra syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå