Gjest Gjest_luna_* Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 hei. er det noen som har peiling om et glasmaler eller keramikk kurs som befinner seg i bergensområdet? har så lyst til å begynne på et slikt kurs men synes de er så vanskelig å finne ut hvor de er.
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 hei. er det noen som har peiling om et glasmaler eller keramikk kurs som befinner seg i bergensområdet? har så lyst til å begynne på et slikt kurs men synes de er så vanskelig å finne ut hvor de er. Det finst eit keramikk kurs i bergen som eg veit om. Det er på "Fredheim kurs og aktivitetshus". Det ligg ti minutt frå togstasjonen. Innerst i Sejerbergsgate, eit stort kvitt hus på høgre side. Lykke til.
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Det finst eit keramikk kurs i bergen som eg veit om. Det er på "Fredheim kurs og aktivitetshus". Det ligg ti minutt frå togstasjonen. Innerst i Sejerbergsgate, eit stort kvitt hus på høgre side. Lykke til. Eg skreiv visst litt feil på gatenavnet, det skal vera Seiersbjerget 11.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå