Kara W Skrevet 3. november 2008 #21 Skrevet 3. november 2008 Kjæresten min ville gjerne ha hunden i sengen hver natt, og jeg synes også at det er koselig innimellom. Men det var uaktuelt å ha henne der når vi hadde sex. Til å begynne med så dyttet vi henne ned hver gang vi hadde sex. Det var en stund hvor vi måtte avbryte hvert minutt for å dytte henne ned på nytt, men det tok ikke lange tiden før hun lærte. Nå hopper hun ned med en gang hun merker at vi begynner. Dersom det ikke er mulig å lære henne å ikke hoppe opp så får dere lukke henne ute når dere holder på. Når en av dere har lyst, så ber dere hunden om å gå ut, og lukker døren etter den. Når dere er ferdige kan dere slippe den inn igjen. Da får jo begge det dere vil ha. At hunden skal ødelegge sexlivet synes jeg er veldig synd.
Confidence Skrevet 3. november 2008 #22 Skrevet 3. november 2008 Kjæresten min og jeg har en hund i sammen, verdens nydeligste, fineste og herligste hund. Glad i oss begge er den også. Problemet er at siden vi fikk den for 1.5 år siden har sexlivet vårt skrantet, vi har bodd sammen i 9 år snart. Han ønsker at hunden skal sove i sengen vår, noe jeg har vært skeptisk til siden vi fikk den. En ting er nå at det blir hundehår der, men det største problemet er at jeg ikke klarer å være fri nok seksuelt. Jeg hater det når vi elsker og har det godt sammen, og plutselig få en våt og kald snute opp i "det unevnelige"! Så dermed avviser jeg han, og ja, jeg har fortalt han hvorfor det har blitt sånn. Men hunden ligger der fremdeles.. så hva gjør jeg? hehehehe...morsomste tråden så langt i dag Hund i sengen, hva blir det neste...kaniner eller kanskje en minigris
malin123 Skrevet 3. november 2008 #23 Skrevet 3. november 2008 Hvor har du dette med bakterier fra? du kan jo tenke deg .. hunder er jo ikke akkurat renslige.. når man går tur med dem så tråkker de i alt .. og det får man i senga .. masse hundehår og dritt.. nei FYSJ!!! få den bikkja ned fra senga .. kjøp en hudeseng
Gjest Wind Skrevet 3. november 2008 #24 Skrevet 3. november 2008 (endret) Folk må da få gjøre som de selv vil ang. å ha dyr i senga. Jeg gir katta i om naboene har akvariet med seg i senga hvis de liker det slik. Men at samboeren til ts nekter å få hunden bort når det blir snakk om sex? Høres ikke helt bra ut. Har du tatt en skikkelig samtale om dette? Ikke bare fortalt at du ikke vil ha sex fordi hunden er der, men fått i gang en dialog om det? Endret 3. november 2008 av Wind
malin123 Skrevet 3. november 2008 #25 Skrevet 3. november 2008 Ja, hvor får du dette med bakterier fra? De samme bakteriene er isåfall rundt i hele huset ellers - tror ikke vi er mer mottakelig for det når vi sover enn når vi er våkne! Faktisk kan det hende at vi som hundeeiere, som har hunden i senga, er flinkere til å skifte på sengene våre enn dere andre! For min del så både rister jeg dynene ofte, også skifter på hele senga en gang i uka! - tror ikke det er mer bakterier oppi der enn hva dere andre har i sengene deres;) Der er det da en annen ting vi som har hund har en helt annen livsstil fra hva dere som ikke har hund. Vi har jo bl. a et helt annet forhold til det å vaske gulv og støvsuge! Og vi vasker da hundene våre også! vi veit når dem er møkkete! Dessuten hva med mennesker som ikke dusjer før de legger seg...? de drar jo med seg alle bakterier som de støter på i løpet av dagen oppi senga si! Oi, noen er sårbare her. jeg har også hund i familien. og jeg vet at det er urenslig. folk med hund som lar de sove i sengen burde skifte minst hver 4 dag! EKKELT.. masse hundehår og møkk.. og ja, mennesker har hvertfall klær og sko på seg ute. det har ikke hunder. gud vet hva de har hvert bortpå. og dessuten så syntes jeg at du gikk litt ut av poenget her. livsstil har man uansett. selv vasker jeg ofte. og det trengs uansett om man har hunder eller ikke, så ikke prøv en gang. dessuten er sengen FOR mennesker.. og ikke for hunder.. putt hunden i ett bur eller en hunseseng og nyt sex'en;)
Gjest Wind Skrevet 3. november 2008 #26 Skrevet 3. november 2008 Oi, noen er sårbare her. jeg har også hund i familien. og jeg vet at det er urenslig. folk med hund som lar de sove i sengen burde skifte minst hver 4 dag! EKKELT.. masse hundehår og møkk.. og ja, mennesker har hvertfall klær og sko på seg ute. det har ikke hunder. gud vet hva de har hvert bortpå. og dessuten så syntes jeg at du gikk litt ut av poenget her. livsstil har man uansett. selv vasker jeg ofte. og det trengs uansett om man har hunder eller ikke, så ikke prøv en gang. dessuten er sengen FOR mennesker.. og ikke for hunder.. putt hunden i ett bur eller en hunseseng og nyt sex'en;) Bryr det deg hva folk gjør på sine egne soverom? Så lenge du ikke er på besøk hos noen som krever at hunden får ligge i senga di sammen med deg, så burde det da være klekkelig likegyldig for deg. Eller er det bare jeg som er alt for dum som synes folk burde få bestemme noen ting selv?
Gjest Gjest_fish_* Skrevet 3. november 2008 #27 Skrevet 3. november 2008 Når Pus kommer inn på vårt soverom og liksom skal ligge oppå dynen når vi har sex, havner han sporenstreks i sin egen kosekurv på et annet rom, og vi stenger døren. FISJ! Klarer heller ikke at han er med på do da, så det er jo kanskje jeg som er litt spesiell? Pusen er barnet mitt, og skal ikke se mor in action! Skulle bare mangle at hunden ventet til dere var ferdig, sier nå jeg.
malin123 Skrevet 3. november 2008 #28 Skrevet 3. november 2008 Bryr det deg hva folk gjør på sine egne soverom? Så lenge du ikke er på besøk hos noen som krever at hunden får ligge i senga di sammen med deg, så burde det da være klekkelig likegyldig for deg. Eller er det bare jeg som er alt for dum som synes folk burde få bestemme noen ting selv? Nei, bryr meg overode ikke hva andre gjør på soverommene. men når man leger ut denne saken på ett forum, forventer man jo tilbakemeldinger. og som sagt , dette var MIN mening. alle må ikke ha like meninger Det er jo tragisk at en BIKKJE skal ødelegge sexlivet til noen personer. det er bare ikke riktig Er det bare jeg som er alt for dum som syntes det er helt på tryne å la hunden ødelegge sexlivet til noen?
Gjest Wind Skrevet 4. november 2008 #29 Skrevet 4. november 2008 Er det bare jeg som er alt for dum som syntes det er helt på tryne å la hunden ødelegge sexlivet til noen? Nei.
Gjest Ikke akkurat en hundevenn Skrevet 4. november 2008 #30 Skrevet 4. november 2008 Dette gir vel stillingen "doggy style" en ny betydningen !!
Gjest Zoda Skrevet 4. november 2008 #31 Skrevet 4. november 2008 Jeg tror at det er en vesentlig ting som folk glemmer, uten at jeg kan påstå noe som helst... men hvis mannfolket ditt velger hund i senga fremfor sexen er det kanskje noe fundamentalt galt? Hva med å gi han en opplevelse som får han til å kaste hunden ut av senga? Alle veit at enhver kar bare drømmer om å bli tatt med storm, så finn frem det herlige undertøyet, vær litt brutal, gi litt avd eg selv så skal du nok se at han gir tilbake. for flere sånne kvelder vil han drømme om! Handling snakker mer enn ord
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 4. november 2008 #32 Skrevet 4. november 2008 Jeg tror at det er en vesentlig ting som folk glemmer, uten at jeg kan påstå noe som helst... men hvis mannfolket ditt velger hund i senga fremfor sexen er det kanskje noe fundamentalt galt? Hva med å gi han en opplevelse som får han til å kaste hunden ut av senga? Alle veit at enhver kar bare drømmer om å bli tatt med storm, så finn frem det herlige undertøyet, vær litt brutal, gi litt avd eg selv så skal du nok se at han gir tilbake. for flere sånne kvelder vil han drømme om! Handling snakker mer enn ord Joda, skjønner den ja. Takk forresten til alle for tilbakemelding, noen lo jeg da mer av enn andre og så for meg Lars Monsen og Trine Rein in action, med Kajaq som tilskuer hehe (Kajaq er hunden han hadde med seg på kanopadling i Femunden bl.a) Jeg forstår synspunktene til de som mener det er urenslig, og at hunder tråkker overalt. Men til det vil jeg si at hunder er veldig renslige dyr, som steller pelsen sin veldig godt, uten at jeg skal benekte at det forekommer bakterier og sånt. Det er ikke så enkelt å bare kaste hunden ut når ikke han er enig i det, vi har snakket sammen om det, og jeg truet en gang med at enten flytter hunden ut av soverommet eller så flytter jeg inn på gjesterommet. Jeg gjorde riktignok ikke noe med det trusselen da, og hunden ble værende. Og jeg har forklart han at vårt manglende sexliv skyldes hunden... Jeg velger vel å være litt avventende og se hvor lenge han er fornøyd med å ordne seg selv Jeg regner med at til syvende og sist er det jeg som bare må bestemme at hunden sover på et annet sted enn oss, men det er som sagt ikke lett. Hun er jo så nydelig da, hunden altså
malin123 Skrevet 4. november 2008 #33 Skrevet 4. november 2008 Joda, skjønner den ja. Takk forresten til alle for tilbakemelding, noen lo jeg da mer av enn andre og så for meg Lars Monsen og Trine Rein in action, med Kajaq som tilskuer hehe (Kajaq er hunden han hadde med seg på kanopadling i Femunden bl.a) Jeg forstår synspunktene til de som mener det er urenslig, og at hunder tråkker overalt. Men til det vil jeg si at hunder er veldig renslige dyr, som steller pelsen sin veldig godt, uten at jeg skal benekte at det forekommer bakterier og sånt. Det er ikke så enkelt å bare kaste hunden ut når ikke han er enig i det, vi har snakket sammen om det, og jeg truet en gang med at enten flytter hunden ut av soverommet eller så flytter jeg inn på gjesterommet. Jeg gjorde riktignok ikke noe med det trusselen da, og hunden ble værende. Og jeg har forklart han at vårt manglende sexliv skyldes hunden... Jeg velger vel å være litt avventende og se hvor lenge han er fornøyd med å ordne seg selv Jeg regner med at til syvende og sist er det jeg som bare må bestemme at hunden sover på et annet sted enn oss, men det er som sagt ikke lett. Hun er jo så nydelig da, hunden altså Jeg hadde blitt skikkelig forbanna. men det er jo meg da:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå