Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Kjæresten min og jeg har en hund i sammen, verdens nydeligste, fineste og herligste hund. Glad i oss begge er den også. Problemet er at siden vi fikk den for 1.5 år siden har sexlivet vårt skrantet, vi har bodd sammen i 9 år snart. Han ønsker at hunden skal sove i sengen vår, noe jeg har vært skeptisk til siden vi fikk den. En ting er nå at det blir hundehår der, men det største problemet er at jeg ikke klarer å være fri nok seksuelt. Jeg hater det når vi elsker og har det godt sammen, og plutselig få en våt og kald snute opp i "det unevnelige"! Så dermed avviser jeg han, og ja, jeg har fortalt han hvorfor det har blitt sånn. Men hunden ligger der fremdeles.. så hva gjør jeg?
Gjest Naria Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Hunden må da kunne være på gulvet mens dere har sex i hvertfall? Så får den heller komme opp igjen, når dere er ferdige.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde steilet om hunden vår hadde gått foran sexlivet vårt. Hunden hører hjemme i buret sitt på natten.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Folk med hunder er etter min mening merkelige, i blant på grensen til og karakteriseres som møkkafolk.
Mdm Mim Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Hunden må da kunne være på gulvet mens dere har sex i hvertfall? Så får den heller komme opp igjen, når dere er ferdige. Heelt enig! Eventuelt utestengt fra soverommet! Såpass må din kjæreste klare seg uten hunden! Har hund selv altså, som jeg er glad i. Komme i senga får de og innimellom, men det får da være måte på hvor glad i dem man er
maura Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Jeg skjønner jo at kjæresten din er glad i hunden og synes det er koselig å ha den i senga, men det finnes da grenser! Kan den ikke få en egen seng som kan være inne på soverommet deres? Den kan jo plasseres på gulvet ved siden av kjæresten din, så han har den i nærheten.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Hvis jeg hadde levd i et forhold der en hund skal være en del av inventaret på soverommet, så er det over og ut for meg.
aline Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 hehe.. hadde en eks som absolutt skulle ha hunden på soverommet... en voksen hund som var veldig kosete og gjerne skulle være der det skjedde om det skjedde noe. Totalt uaktuellt for meg å ha hund sovende på soverommet, uansett om vi skal ha sex eller ikke, så jeg sa igrunnen klar beskjed om at enten sov hunden på sofaen i stua, ellers så sov jeg på sofaen i stua. *hihi* Hunden sov på sofaen i stua, og hun hadde ikke problemer med det i det hele tatt. Og jeg er egentlig skrekkelig glad i hunder, og hadde ett veldig godt forhold også til denne hunden, vi koste oss ofte sammen både i lek og bare sitte i sofaen og kose, men noe hund på soverommet er ikke aktuellt for meg altså.
Mamma1 Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Folk med hunder er etter min mening merkelige, i blant på grensen til og karakteriseres som møkkafolk. Ok.
Gjest Gjest_Marlene_* Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Hunden hører hjemme i et bur eller i en hundeseng, ikke i deres!! Få den ned fra sengen, og fortsett med deilig sex
Gjest Gjest_malin_* Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 ja, helt enig. hunder har sinnsykt masse bakterier. også oppi senga der dere sover? håper dere skifter sengetrekk ofte.
Muffinsdilla Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 Må vel gå an at hunden ikke er i senga akkurat når dre har sex? Så dere heller lot hunden være der ellers. Egentlig syns jeg det er litt ekkelt med hunder oppi senga, de er jo ikke akkurat helt hygeniske alltid.... Jeg liker rent sengetøy uten hundehår hvertfall...
Gjest Gjest_Marlene_* Skrevet 3. november 2008 #14 Skrevet 3. november 2008 Jeg sier bare: FÅ HUNDEN UT AV SENGA!!!! ELLER TYPEN!
Gjest nobilian Skrevet 3. november 2008 #15 Skrevet 3. november 2008 Folk med hunder er etter min mening merkelige, i blant på grensen til og karakteriseres som møkkafolk. *** Oi, den satt. Virkelig. Slike kommentarer svir når de kommer fra så åpenbart oppegående mennesker..
Gjest gjesssst Skrevet 3. november 2008 #16 Skrevet 3. november 2008 ja, helt enig. hunder har sinnsykt masse bakterier. også oppi senga der dere sover? håper dere skifter sengetrekk ofte. Ja, hvor får du dette med bakterier fra? De samme bakteriene er isåfall rundt i hele huset ellers - tror ikke vi er mer mottakelig for det når vi sover enn når vi er våkne! Faktisk kan det hende at vi som hundeeiere, som har hunden i senga, er flinkere til å skifte på sengene våre enn dere andre! For min del så både rister jeg dynene ofte, også skifter på hele senga en gang i uka! - tror ikke det er mer bakterier oppi der enn hva dere andre har i sengene deres;) Der er det da en annen ting vi som har hund har en helt annen livsstil fra hva dere som ikke har hund. Vi har jo bl. a et helt annet forhold til det å vaske gulv og støvsuge! Og vi vasker da hundene våre også! vi veit når dem er møkkete! Dessuten hva med mennesker som ikke dusjer før de legger seg...? de drar jo med seg alle bakterier som de støter på i løpet av dagen oppi senga si!
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #17 Skrevet 3. november 2008 Ja, hvor får du dette med bakterier fra? De samme bakteriene er isåfall rundt i hele huset ellers - tror ikke vi er mer mottakelig for det når vi sover enn når vi er våkne! Faktisk kan det hende at vi som hundeeiere, som har hunden i senga, er flinkere til å skifte på sengene våre enn dere andre! For min del så både rister jeg dynene ofte, også skifter på hele senga en gang i uka! - tror ikke det er mer bakterier oppi der enn hva dere andre har i sengene deres;) Der er det da en annen ting vi som har hund har en helt annen livsstil fra hva dere som ikke har hund. Vi har jo bl. a et helt annet forhold til det å vaske gulv og støvsuge! Og vi vasker da hundene våre også! vi veit når dem er møkkete! Dessuten hva med mennesker som ikke dusjer før de legger seg...? de drar jo med seg alle bakterier som de støter på i løpet av dagen oppi senga si! Folk som i nattens mulm pg mørke lar hunden sin drite ned nabolaget syns jeg ikke er særlig hygieniske.
Mamma1 Skrevet 3. november 2008 #18 Skrevet 3. november 2008 Ja, det hadde jo virkelig noe med sakens kjerne å gjøre...
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #19 Skrevet 3. november 2008 Ja, det hadde jo virkelig noe med sakens kjerne å gjøre... Sakens kjerne er hunde-eiere med en idiotisk opptreden, og da hører ulike eksempler på det med i en slik debatt. Selv om du syns det er ubehagelig og forsøker få til en neglisjering.
Apollon Skrevet 3. november 2008 #20 Skrevet 3. november 2008 Hi hi, jeg kom til å lure på om det er Trine Rein som har problemer med Lars Monsen her...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå