Gjest vaaase Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Liker dere jenter at partneren sutter/suger på brystvortene?
Gjest Celina Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Liker dere jenter at partneren sutter/suger på brystvortene? Digg det! Menn gjør alt for lite av slikt!
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 elsker d, vertfall vis han gjør det når jeg kommer
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Så lenge det er mine han suger på, så er det helt OK
Ethereal Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Liker det ikke hvis det er overdrevent "spedbarn-suger-på-morens-bryst"-suging og sutting. Liker det hvis det er sexy "jeg kan ikke få nok av puppene dine".
Gjest Sandbekken Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Liker det veldig, veldig godt! Det er jo DE erogene sonene!
milla-mor Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 Jeg synes det er dritvondt, egentlig... Visuelt er det opphissende, men that`s it.
Gjest Sandbekken Skrevet 4. november 2008 #14 Skrevet 4. november 2008 Jeg synes det er dritvondt, egentlig... Visuelt er det opphissende, men that`s it. Det er sant, han må være kjempe forsiktig da! nytter liksom ikke å suge av all kraft som om man prøver å få morsmelken ut alt for tidlig!
Gjest Mhmhm Skrevet 4. november 2008 #15 Skrevet 4. november 2008 Jeg får masse ut av det, han må gjerne være veldig hardhendt. Jeg kan få orgasme av kun puppelek, jeg... Godt vi er forskjellig, eller hva damer?
honeyy Skrevet 4. november 2008 #16 Skrevet 4. november 2008 Hehe Ja det er godt vi er forskjellige Jeg kan si jeg liker det ok hvis det ikke blir for hardhendt. hvis han biter osv gjør det vondt. Men hvis det er sensuelt er det ok for min del. Men er ikke noe jeg syns er kjempedigg liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå