Gå til innhold

ganske irriterende

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest- lina
Skrevet

Hei..

Jeg bor i et borettslag... det er 6 leiligheter, fordelt på 2 etasjer..

3 etasjer nede og 3 etasjer oppe..

jeg bor i 2 etasje nede, midten..

Her i borettslaget, så parker folk alle veier, noe som irriterer meg.. det er som irriterer meg mest er at de parkerer foran inngangspartiet vårt..

greit at vi har felles uteområde, men kan det være lov å parkere seg foran døren vår? Har jeg rett til å gi beskjed at det liker jeg ikke, stenger inngangs partiet vårt?

Håper på svar..

Ha en fin kveld alle sammen!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest- line
Skrevet

"Jeg bor i et borettslag... det er 6 leiligheter, fordelt på 2 etasjer..

3 etasjer nede og 3 etasjer oppe..

jeg bor i 2 etasje nede, midten.."

beklager, ble HELT feil her.. mente:gje

Bor i et borettslag med 6 leiligheter fordelt på 2 etasjer.

3 leiligheter nede, 3 leiligheter oppe.

Bor i leilighet nr 2 nede, midten..

Skrevet

Så lenge det ikke er noen skilt som forbyr parkering der, så er det nok desverre lov. Jeg ville tatt det opp med styret i borettslaget, og se hva dere kan få ordnet. Har dere f.eks mulighet til å få tegnet opp parkeringsplasser? Evt. at dere avtaler faste plasser.

Hos oss er det et problem med at folk utenifra parkerer på vårt område, så vi har en avtale med et parkeringsselskap. De tegner opp plasser til oss, og får lov til å bøtlegge de som ikke har parkeringstillatelse (vi får ikke pengene, men slipper at andre tar plassene våre). Vi har bare en muntlig avtale oss imellom hvem som parkerer hvor, og om en av oss evt. får mange gjester så tar vi det opp da. Dette kan bare gjøres dersom dere faktisk eier plassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...