Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #1461 Del Skrevet 29. mai 2006 Takk for hilsen i dagboken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. mai 2006 #1462 Del Skrevet 30. mai 2006 I dag har jeg sendt søknaden om autorisasjon. Håper jeg får svar fort og at det ikke er noe problem å få det. Tror jeg stiller litt sterkere når jeg kan dokumentere at jeg er autorisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 31. mai 2006 #1463 Del Skrevet 31. mai 2006 Det skulle vel ikke være så vanskeli å få autorisasjon når du har alle papirer. Det kan godt være en fordel å ha det på plass i en søkerprosess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. mai 2006 #1464 Del Skrevet 31. mai 2006 Søknaden om autorisasjon er sendt. Regner med de mottoken i dag. Håper jeg får et svar raskt. Skriver i jobbsøknader at jeg har søkt om det. Vet ikke hvor lurt det er, men jeg prøver. Har søkt på en jobb i dag. 75% stilling, fast. Det hadde vært kjempe topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. juni 2006 #1465 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg fikk avslag på politiattesten. Jeg får ikke politiattest for å søke på jobber. Men når jeg har fått meg jobb, så kan jeg søke igjen. Nå har jeg fått oversikt over ferien. Ser bra ut synes jeg. Jeg kunne regne med at det kommer mer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. juni 2006 #1466 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg skal på jobbintervju neste torsdag. Hipp Hipp Hurra. Har søkt på to stillinger på samme plassen. Ene er fast 78% og andre er vikariat i 1 år 100%. Kryss fingrene for meg. Jeg vil så gjerne at det skal gå min vei nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. juni 2006 #1467 Del Skrevet 2. juni 2006 I går fikk jeg vasket bad og gjestetoalett. Jeg tørket støv på soverim og datarom. Tømte aske fra ovnene og vaske vinduene på døra. Samboeren fikk vasket plattingen ute, så nå skal grillen ut. I dag får jeg se om jeg tar resten av huset. Jeg har ferie til og med tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 2. juni 2006 #1468 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei hei:) Så flink du har vært med vaskinga i dag da!! Og så gøy at du skal på jobbintervju. Skal krysse fingrene for deg jeg og håpe det beste Håper du får en koselig pinsehelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. juni 2006 #1469 Del Skrevet 3. juni 2006 Gjorde ingenting i går. Vasket resten av huset i dag. Samboeren jobber ute i hagen. Skal ha en stille og rolig helg hjemme. Det blir godt. Bare slappe av og kose oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. juni 2006 #1470 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har funnet veien til pc-en, mens samboeren ville se en film. Jeg trenger ikke å være i samme rom hele tiden. Det går fint å være hver for oss også. Har ikke noe særlig planer for morgendagen. På mandag får vi besøk. Tirsdag skal jeg trene og vi skal bort på ettermiddagen. Onsdag ingen planer. Torsdag skal jeg på jobbintervju og så på jobb, ettermiddag. Fredag skal jeg ta stingene på ryggen og så på jobb, ettermiddag. Lørdag skal jeg på jobb, ettermiddag. Søndag skal jeg på jobb, formiddag. Tror den uken går veldig fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. juni 2006 #1471 Del Skrevet 4. juni 2006 Takk for rose og fine ord, vennen! Lykke til på jobbintervju til uken!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2006 #1472 Del Skrevet 6. juni 2006 Bare hyggelig Epona! I dag ble jeg litt irritert. Jeg har ferie, dette er siste feriedagen min. Når jeg la meg i går/natt, så bestemte jeg meg for å sove til jeg våknet av meg selv. Kl kvart på åtte ringer telefonen, det var nattvakten på jobben. Kan du komme på jobb? Når svarte jeg. Nå! Fikk jeg til svar. Jeg har ferie svarte jeg. Å har du det. Jeg gikk å la meg igjen etterpå. Hadde ingenting å gjøre oppe så tidlig. Sovnet igjen og sov til nesten tolv. Jeg har tenkt å vente med treningen til i morgen. Skal bort i ettermiddag, så det er best å vente til i morgen. Da har jeg ingen planer. Treningsenteret er bare oppe denne mnd, så stenger de i 1 mnd. Etter besøket i går fikk jeg vasket 3 maskiner med klær og hengt ut. Våknet med kjempesol i dag. Nå skal jeg ta med meg kaffen og sette meg ut i solen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2006 #1473 Del Skrevet 6. juni 2006 Vi satt lenge ute i solen i dag. Det var deilig. Satt ute i ettermiddag/kveld også, da vi var på besøk til samboeren min sine slektninger. I morgen må jeg huske å kopiere attester og vitnemål. Må ha med meg det på intervjuet. Kjørte innom der jeg skal på intervju, bare får å se hvor det ligger. Greit å slippe å lete på intervjudagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 6. juni 2006 #1474 Del Skrevet 6. juni 2006 Lykke til på jobbintervju Hva slags jobb er det? Krysser fingrene for at det går bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. juni 2006 #1475 Del Skrevet 6. juni 2006 Det går sikkert greit med jobbintervjuet. Det hadde jo vært greit for deg om du fikk noe fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 7. juni 2006 #1476 Del Skrevet 7. juni 2006 Lykke til på jobbintervju i morgen og takk for hilsen i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. juni 2006 #1477 Del Skrevet 7. juni 2006 Lykke til på jobbintervju Hva slags jobb er det? Krysser fingrene for at det går bra jeg ← Det er jobb innen PU. Det er et dagtilbud for psykisk utviklingshemmede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. juni 2006 #1478 Del Skrevet 7. juni 2006 Tusen takk alle sammen! Jeg har fått kopiert og ordne attester og vitnemål. Funnet fram klær og pen sko. Har alt under kontroll, tror jeg. Problemet mitt nå er at jeg er i ferd med å få betennelse på det ene øyet. Det passer utrolig dårlig. Håper det gir seg natten over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. juni 2006 #1479 Del Skrevet 7. juni 2006 I dag kom jeg i kontakt med ei jeg ble kjent med for 13 år siden. Vi gikk på samme skole da. Har ikke sett eller snakket med henne på disse årene. Og det som er litt moro, er at vi bor ikke så langt i fra hverandre. Ingen av oss er opprinnerlig herifra. Vi skal treffes en dag. Gleder meg kjempe masse. Nå er det sengetid. Jobbintervju i morgen kl halv ti. God natt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. juni 2006 #1480 Del Skrevet 8. juni 2006 Da er intervjuet overstått!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå