Gjest Zenta Skrevet 16. mai 2006 #1441 Del Skrevet 16. mai 2006 Innom for å ønske deg en koselig 17.mai feiring i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. mai 2006 #1442 Del Skrevet 17. mai 2006 Tusen takk. Jeg er ikke noe særlig effektiv her inne den siste tiden. Jeg er innom å leser innlegg, men svarer ikke eller skriv i dagboka. I dag har vi ikke gjort så mye. Var våken kl 8 for å henge ut flagget. Gikk å la meg igjen. Sov til kl 11. Da hadde det begynt å regne ute. Jeg og samboeren ble enige om å ikke reise ut så lenge været er så dårlig. Vi har bare slappet av. Kost oss med middag og sett på film. Samboeren ser på en film til nå. Men jeg orket ikke, så jeg valgte å sette meg på dataten i stedenfor. Lenge siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 21. mai 2006 #1443 Del Skrevet 21. mai 2006 Her var det stille om dagen... og på side to hadde du havnet også.."haaaler deg tilbake på side 1" Håper at alt er bra med deg og at du får en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. mai 2006 #1444 Del Skrevet 22. mai 2006 Tusen takk Zenta. Jeg måtte på side 2 for å finne meg selv nå også. Kanskje på tide å bli litt mer aktiv? På lørdag skulle jeg ha fri. Men på formiddagen ringte de og spurte om jeg ikke kunne komme. Jeg klarte ikke å si nei. Jeg sa ja til lørdagen og nei til søndagen. Har fri i dag. Skal på natt til onsdag. Ellers så skal jeg ikke på jobb før til helgen. Skal bli godt med litt fri. Skal snart ha ei uke ferie. Begynner med ferie neste onsdag. Skal bli godt. Jeg får stikke nå. Har legetime om et kvarter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2006 #1445 Del Skrevet 22. mai 2006 *innom med en koseklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. mai 2006 #1446 Del Skrevet 22. mai 2006 Tusen takk. Har vært hos legen nå. Grundig undersøkelse. Tok en del blodprøver. Glemte selvfølgelig å ta opp noe, så jeg har sendt legen en mail. Jeg venter på svar fra den. Nå er det litt over 5 mnd til attføringspengene mine utløper. Jeg må snart finne meg noe mer å gjøre. Jeg kan ikke klare meg på bare helgestilling og noen vakter i ny og ne. Det går ikke. Kjenner det stresser meg. Sommerferien er grei. Der kommer jeg til å ha mer enn nok å gjøre. Men etter sommerferien, vet jeg ikke hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. mai 2006 #1447 Del Skrevet 22. mai 2006 Håper du får mer å gjøre etter ferien. Det kan jo hende at du får flere vakter, og kanskje mer fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. mai 2006 #1448 Del Skrevet 22. mai 2006 Håper på det. Tenkte jeg skulle reise å snakke med "sjefen" i morgen. Kanskje forklare hvordan situasjonen er med attføringen og når den utløper og høre hva hun kan tilby. Er det veldig usikkert, så må jeg se etter noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. mai 2006 #1449 Del Skrevet 23. mai 2006 Ble ikke til at jeg reiste for å besøke "sjefen" idag. Våknet med migrene. Skal på jobb i natt, så jeg må få vekk hodepinen før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 23. mai 2006 #1450 Del Skrevet 23. mai 2006 Håper migrenen ble borte slik at du får en ok natt på jobb. Migrene er noe skikkelig herk. Du skal se at det ordner seg med mer jobb til deg.. det pleier å være nok av utlyste stillinger i sånne yrker Og masse ekstravakter å oppdrive også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. mai 2006 #1451 Del Skrevet 24. mai 2006 Var på jobb i natt. Ikke verdens beste natt. Sov veldig lite. La meg når jeg kom hjem og sov i 4 timer. Det var godt. Har vært hos politiet i dag. Skal søke om politiattest. Håper jeg får det innvilget. Skal søke om autoriasjon. Var ikke klar over at jeg ikke kan bruke tittelen omsorgsarbeider uten en slik autoriasjon. Skal bruke litt tid imorgen på søknader. På fredag skal jeg til en privat kirurg. Jeg skal fjerne en fettkul på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. mai 2006 #1452 Del Skrevet 25. mai 2006 Skulle vel ikke være vanskelig for deg å få en politiattest. Håper migrenen slapp taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. mai 2006 #1453 Del Skrevet 26. mai 2006 Migrenen ga seg. Jeg har vært å fjernet en fettkul på ryggen i dag. Ble sykmeldt til onsdag. Begynner på ferie på onsdag og skal ha ei uke, så jeg har god tid til å la arret bli pent. Legen synes jeg ikke skulle jobbe så lenge jeg jobber som omsorgsarbeider. Skal bli godt å ha noen dager fri og komme seg i hektene igjen. Jeg har vært så trøtt og sliten den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. mai 2006 #1454 Del Skrevet 26. mai 2006 Trøtt og sliten du også ja. Sånn er det i perioder, men ganske slitsomt. Håper du får en fin fredag og en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. mai 2006 #1455 Del Skrevet 27. mai 2006 I dag er det fint vær. Vi skal nedover å handle etterpå. Ellers ingen planer for dagen. Bare kose oss og slappe av. Lage litt god mat og kose oss sikkelig. Vil ta det litt med ro etter fjerningen av kulen. Det er ømt men ikke vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 27. mai 2006 #1456 Del Skrevet 27. mai 2006 Hei, en liten gjenvisitt fra meg God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. mai 2006 #1457 Del Skrevet 27. mai 2006 Tusen takk for hilsen. Samboeren min lagde middag til meg i dag. Deilig. Tok meg en dusj i kveld. Samboeren vasket meg på ryggen og skiftet på såret. Ikke lett å skifte på såret på ryggen selv. Nå skal vi kose oss med litt vikingfjord og spille Buzz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. mai 2006 #1458 Del Skrevet 28. mai 2006 Vi koste oss sikkelig i går. Spilte buzz, drakk vikigfjord, spiste chips og dip, senere på kvelden så vi en film. I dag har jeg vasket hagemøblene ute og vasket ei maskin med klær og hengt opp. Samboeren har vondt i hode i dag. Se om det snart går ober og vi gjør litt ute eller inne i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. mai 2006 #1459 Del Skrevet 28. mai 2006 Fint at samboeren tar vare på deg. Og du har sikkert godt av litt fri nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. mai 2006 #1460 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har vært på kontroll i dag etter operasjonen jeg hadde i januar 2004. Noe ubehag måtte jeg regne med fortsatt. Litt mindre følelse på venstre side i forhold til høyre. Men det er så lite så det er nesten ikke merkbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå