Gjest Zenta Skrevet 30. april 2006 #1421 Del Skrevet 30. april 2006 Så flott at det har blitt en del vakter på deg.. Det ordner seg som regel alltid bare man får et bein innenfor et arbeidssted:) Håper du får to koselige fridager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. mai 2006 #1422 Del Skrevet 1. mai 2006 Har fått vakter ut mai. Pinsehelgen har jeg sagt at jeg ikke ønsker vakter, da vi kanskje skal bort. Hadde klokken på litt før 8 i dag. Gikk ut å hengte opp flagget og gikk inn igjen å la meg. Sov til nesten klokken var nesten 11. Har fått igjen mensen, så formen er sikkelig dårlig. Glad jeg har fri i 2 dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. mai 2006 #1423 Del Skrevet 1. mai 2006 Det er bra du har fått så mye å gjøre. Deilig å sove litt lenge en dag, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. mai 2006 #1424 Del Skrevet 2. mai 2006 Det er så utrolig godt å sove litt lenge en gang i blant. Nå skal jeg jobbe onsdag, torsdag og fredag. Fri i helgen. Skal på jobb natt til onsdag. Fikk ryddet litt i et skap i går. Prøve å få tatt litt i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 2. mai 2006 #1425 Del Skrevet 2. mai 2006 Har sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. mai 2006 #1426 Del Skrevet 2. mai 2006 Tusen takk. Du har fått en tilbake. Det har ikke blitt til at jeg har gjort noe i ettermiddag. Har ikke orket. Var godt å trene i formiddag. Tok ikke så hardt i pga mensen. Prøve å ta en treningsøkt på fredag, og da er meste av mensen over og jeg orker kanskje litt mer. Skal på tidligvakt i morgen. Tror ikke klokken skal bli så mye i kveld. I morgen ettermiddag så håper jeg på fint vær. Vil så gjerne drive ute i hagen. Har så mye jeg skulle ha gjort. På torsdag skal jeg ha senvakt. Håper jeg orker å vaske vinduer før jeg drar på jobb. For da kan jeg få skiftet gardiner på fredag, etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 2. mai 2006 #1427 Del Skrevet 2. mai 2006 Godt å høre at det ikke bare er jeg som venter på godværet.. Skal bli sååå herlig med sol og litt varmere vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. mai 2006 #1428 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg er så enig, så enig. Skal legge meg nå. God natt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. mai 2006 #1429 Del Skrevet 3. mai 2006 I kveld er jeg trøtt og lei. Har vært oppe siden kl ti på seks i dag tidlig. Har hatt en hektisk dag på jobben. Må kanskje jobbe helgen også. Får svar i morgen. Det er ganske så krise akuratt nå. Vil prøve å hjelpe til så godt jeg kan. Neste uke har jeg en nattvakt og arbeidshelg. Samboeren skal på kontroll en dag i neste uke, så jeg skal være med han dit. Synes det er viktig å stille opp for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. mai 2006 #1430 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg slipper å jobbe i helgen. De klarte å få tak i vikar. Jeg ble ganske så glad. Vil helst hatt fri og gjort ting hjemme. Her er det mer enn nok å gjøre. Hadde planer om å vaske vinduer i dag, men så langt kom jeg ikke. Har kun tatt av på sengen og satt på sengklær. Skal skifte til sommerdyne nå. Ble for varmt med vinterdyne. Skal på senvakt i dag. I morgen skal jeg ha tidligvakt. Så har jeg fri til tirsdagskveld, da går jeg på natt. Så skal jeg ikke på før til helgen igjen. Vi brev fra aetat i dag. 2 november er det slutt på attføringspengene mine. Må få meg noe mer å gjøre innen den tiden. Håper de snart lyser ut noen stillinger der jeg er nå og at jeg blir en av de heldige. Må få i meg litt mat. Skal snart på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. mai 2006 #1431 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg håper for din del at de lyser ut en stilling som du får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 5. mai 2006 #1432 Del Skrevet 5. mai 2006 Innom for å ønske deg ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. mai 2006 #1433 Del Skrevet 7. mai 2006 Tusen takk! I går fikk jeg gjort litt. Fikk vasket alle vinduene. Vasket hagemøbler og satt de ut. Og vasket vinterdekkene. I dag har jeg bare slappet av. I morgen er det ettermiddagsvakt på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. mai 2006 #1434 Del Skrevet 9. mai 2006 Hadde ettermiddagsvakt i går. Vakta gikk ganske bra. Stille å rolig. Brukerne ville være ute i det fine været, så husarbeid ble det litt dårlig med. Skal på nattskift. I morgen er det frisørtime. Da skal det klippes og farges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. mai 2006 #1435 Del Skrevet 9. mai 2006 Frisørtime er bra. Det er så deilig med nyklippet hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. mai 2006 #1436 Del Skrevet 11. mai 2006 Det var godt å få stelt håret i går. Tok å farget det også. Nå er det litt rødfarge i det. Var godt å få litt forandring. Godt med litt oppfriskning. I dag sov vi kjempe lenge. Har vasket ei maskin med håndkle og hengt opp. Laget middag. Og trent. I morgen skal min saboeren min på kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mai 2006 #1437 Del Skrevet 12. mai 2006 Da har samboeren vært på kontroll. Det gikk kjempe bra. Skal koke meg litt kaffe nå og sette meg ut i sol veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 12. mai 2006 #1438 Del Skrevet 12. mai 2006 Så flott å høre at konstrollen til samboeren din gikk bra Håper du får en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. mai 2006 #1439 Del Skrevet 13. mai 2006 Enig med Zenta. Ønsker deg en fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 14. mai 2006 #1440 Del Skrevet 14. mai 2006 Ville bare legge igjen ett lite tegn på at jeg har tittet innom Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå