Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Har fått svar fra Aetat. De mener jeg bare skal fortsette, til tross for at jeg føler dette er feil for meg.

Skal på jobbintervju i morgen som telefonselger. Det er bedre en ingenting.

Får vite om jeg får den andre telefonselger jobben i dag.

Det som skjer nå, er vel at jeg får begge jobbene.

Det som iallefall er fint med jobbene, er at de er på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Hørte ikke noe i fra den ene telefonsalg jobben i dag. Det synes jeg er dårlig. Jeg skulle uansett få en telefon.

I morgen skal jeg på et jobbintervju innen en annen telefonsalgsjobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Samboeren leste mailen fra aetat i går. Han mener at jeg ikke får den erfaring som skal til. Og det mener jeg også.

Klokken to i dag så skal jeg i jobbintervju som telefonselger. Må gjøre et godt inntrykk så lenge han la meg øverst i bunken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg har fått begge de telefonsalg jobbene, så nå må jeg velge.

Jeg har bestemt meg for det som ikke er under vikarbyrå, men gir fast jobb (tror jeg) med en gang. Det virket slik når han pratet.

Jeg fikk svar med en gang og det ble jeg litt overrasket over. Kanskje jeg klarte å gjøre at godt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobb :)

Dumt med praksisen da at du ikke føler at du får den erfaringen du er ute etter. Håper det løser seg :)

Håper du får en kjempe koselig påske, og at du får slappet av og kost deg masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Tusen takk.

I dag måtte jeg ringe vikarbyrået og si i fra meg jobben. Jeg kan ikke ha to 100 % stillinger. Det var ikke noe sjekk telefon å ta. Sendte mail til aetat i går ang jobben, men har ikke fått svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb. Håper du kommer til å trives i den. Har du ellers hatt en god påske så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk.

Jeg har tenkt veldig mye i påsken og kommet fram til å takke nei til telefonselger jobben. Grunnen er at jeg ikke ønsker å slutte i den helgestillingen innen PU og det må jeg gjøre dersom jeg begynner som telefonselger.

Jeg ønsker å prøve å få meg noe innen det jeg har utdannelse i. Der jeg har helgestilling, blir det snart lyst ut en stilling (kanskje 2).

Jeg trives utrolig godt der og det er så utrolig godt arbeidsmiljø der oppe.

Jeg kommer til å kutte ut praksisen. Den gir meg ikke det jeg skulle ha av erfaring.

Nå må jeg legge meg. Må opp tidlig for å ta noen telefoner i morgen.

Forklarer litt mer i morgen. Kanskje litt vanskelig å forstå at jeg takker nei til en 100% fast stilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Her har det vært lite aktivitet i det siste. Det har blitt litt ekstra vakter på meg. Jeg har snakket med aetat, og de sa det var helt greit at jeg kuttet ut praksisen. 2 november er siste dagen med attføringspenger. Innen det så må jeg få litt mer å gjøre. En helgestilling er ikke nok.

Jeg sngrer meg ikke for at jeg trakk meg som telefonselger. Jeg tror ikke det hadde vært noe for meg.

I morgen får vi middagsbesøk. Får komme oss i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være av en spesiell sort for å trives som telefonselger. Og har du funnet ut at det ikke er noe for deg, så er nok det riktig. Dersom det blir noe ledig der du har helgejobb er vel sjansen god for at du kan få mer å gjøre, tror du ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Etter at jeg sa opp praksisplassen, så har det blitt en del vakter på meg. Jeg vet i en mnd framover når jeg skal på jobb og flere vakter kan det også bli. Godt å ha litt å gjøre.

Jeg har vært på natt i natt og skal på tidlig i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor
Du skal se at det blir mange vakter på deg nå somdu har tid til det.

Ja jeg tror nok det. Har fått tildelt en del alt og det kan bli mer også. Har også søkt sommerjobb der. Regner med jobbing i hele sommer.

I dag har jeg fri. Hadde tenkt å sove lenge. Men våknet ved femtiden og fikk ikke sove igjen. Regner med at jeg sovner på sofaen i løpet av dagen, hvis jeg ikke legger meg i sengen i et par timer. Kan ikke snu døgnet nå, skal jobbe i morgen, lørdag og søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Det ble til at jeg la meg igjen i dag. Var bare nødt. Sov i 3 timer, og det hjalp godt på.

Skulle egentlig gjøre så mye i dag, men har kun vasket litt klær og hengt opp, skiftet på senga og laget middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

Har arbeidshelg. Skal på jobb om et par timer.

Har fri mandag og tirsdag og neste helg.

Har fått beskjed om at de ville ha meg som ferievikar.

I natt har jeg hatt en veldig god natt. Sov kjempe godt. Sov faktisk til kl 11. det var deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det blir sommerjobbing på deg. Greit å få sånn avklart, og greit med pengene! Ha en fin helg selv om du jobber! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Har hatt en kjempe fin arbeidshelg. Helt topp.

Angrer meg ikke for at jeg kuttet ut praksisen og sa nei takk til telefonsalgjobben.

Nå har jeg fri i 2 dager, før jeg skal ha 3 dager med jobb igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...