Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Det går bra med praksisen.

Jobbintervjuene gikk bra. Skal på et i morgen også.

De to første intervjuene, var telefonselger. Den jeg skal på i morgen er kundebehandler. Håper jeg får den. Telefonsalg er ikke det jeg ønsker mest. Men det er bedre en ingenting.

Nå får jeg gjøre meg ferdig. Jeg begynner kl åtte. Tar bussen, så jeg må gå hjemmefra om en halv time ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Sitter foran pc'en og er dritt nervøs. Jeg skal på jobbintervju i dag. Gruer/gleder meg.

Skal på jobb i ettermiddag.

Dette har vært ei hektisk uke. Godt det er helg nå og kan få slappet av litt. Jeg har fri i helgen. Skal bare slappe av og få gjort litt.

Reiser bort på tirsdag og blir borte noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg har fri i dag. Det er så utrolig deilig. Har fri i morgen også.

Kjente jeg trengte det nå.

Jeg la meg ved et tiden i natt og skulle sove til jeg våknet av meg selv. Våknet rundt åtte. Orket ikke å stå opp, så jeg lå til nesten halv ti.

Skulle ha gjort litt husarbeid, men jeg vet ikke om jeg orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bare skal ta det med ro. Det tar på med jobb og intervjuer. Håper du får den jobben du ønsker deg.

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

hei på deg :)

Så spennende med jobbintervjuene da. Håper du får den jobben du vil ha. Men du må jo ikke slite deg ut nå da med både praksisplass og jobb. Huske på å slappe av litt også.

Håper du får en fortsatt koselig søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

I dag har det vært en stressende dag. Var ferdig på jobb ca halv fire og var bare en liten tur hjemme, før vi reiste ut igjen. Var så ikke hjemme før nesten halv åtte.

I morgen reiser vi bort. Blir borte til søndag.

Gruer meg for de det er en trist ting vi skal igjennom, men gleder meg til å møte mange kjente igjen.

Har 12 timer lang tur foran oss med tog, venting, nytt tog, venting og så buss.

Håper mange stikker innom meg mens jeg er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hei!

Da er jeg tilbake.

Til tross for omstendighetene, så hadde vi en bra tur.

Kom hjem i går. Var i praksis i dag. Er kjempe sliten.

Skal på jobbsamtale/intervju i morgen. Kjempe spent. Det er fast stilling.

Jeg legger meg nå.

Stikker innom i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Hei!

Det jobbintervjuet var ikke noe særlig.

Det var først til høsten det var snakk om å begynne. Men det var kun dersom ei som har permisjon ikke kommer tilbake.

Jeg tror ikke det blir noe.

Jeg har nettoppskrevet noen søknader. Håper jeg får napp på noen av de.

Det er ikke lett det med jobb. Skulle så gjerne ha hatt noe fast. Helst 100% men minimum 80 %.

Når det gjelder praksisen så føler jeg det ikke er noe for meg. Føler ikke at jeg får den erfaringen jeg føler jeg skal ha. Det er noe som ikke stemmer. Må ta meg en snakk med aetat.

Akuratt nå så synes jeg alt er tungt. Føler jeg har så mye og gi og at ingen vil ha det. Men det er sikkert bare noe jeg føler. Jeg vet ikke.

Jeg går iallefall med tanker om jobb og praksis i hode hele tiden.

Skal sende en mail til aetat etterpå og fortelle hvordan jeg føler det og at det der ikke er det jeg er ut etter. Hun blir sikkert ikke blid på meg, men det får jeg ta da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

Jeg sendte en mail til aetat i går, men har ikke fått svar.

Jeg blir reise på praksisen i morgen.

På fredag har jeg fri og da tenkte jeg skulle ringe aetat fra morgenen av. Kanskje hun har tid til å ta meg inn til samtale allerede da.

Det er vanskelig å vite hva enn skal gjøre. Håper det ordner seg.

I dag har jeg sendt 8 søknader på jobb.

I dag var det ikke noen stillingsannonser som passet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag har jeg vært hjemme fra praksis. Jeg har katet opp i hele natt og valgte derfor å holde meg hjemme.

I morgen skal jeg i jobbsamtale. På mandag får jeg vite om jobben blir min.

Det er telefonsalg, men det er bedre en ikke ha noe. Det er dagtid, kun ukedagene. Synes det virker spennende.

I dag fant jeg to stillingsannonser. Har skrevet søknader og gjort klar til sending.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Fikk telefon i fra noen andre som holder på med telefonsalg. Skal til samtale til uken.

Han hadde fått inn mange søknader, men min virket mest interessant, så jeg ble lagt øverst i bunken.

Samtalen jeg hadde i dag virket veldig bra. Men jeg tør ikke å håpe noe.

Jeg vet ikke hvor mange jobb søknader jeg har inne nå, men det er ikke få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at ikke praksisplassen svarer til forventningene. Det er tungt å dr på jobb når man føler at det ikke stemmer. Håper at noen av jobbsøknadene dine gir deg en jobb. Det er klart at du har masse å gi en arbeidsgiver, og du får nok en jobb der du får brukt deg og erfaringene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...