Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mars 2006 #1361 Del Skrevet 12. mars 2006 I dag har jeg ikke gjort noen ting. Bare slappet av og kost meg. Er ikke hundre prosent i form enda. Håper jeg kan ta vakten på tirsdag som jeg har blitt spurt om. Til helgen har jeg arbeidshelg. På grunn av at jeg ble syk, så måtte jeg utsette tannlegetimen min. Skal dit på onsdag. Jeg gruer meg, men det skal bli godt å få den overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 12. mars 2006 #1362 Del Skrevet 12. mars 2006 hei hei Så godt å høre at du føler deg bedre. Du får slappe godt av slik at formen blir helt på topp igjen. Håper du får en fortsatt koselig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 13. mars 2006 #1363 Del Skrevet 13. mars 2006 Tusen takk! I morgen skal jeg på møte ang praksis. Hun virket veldig positiv. Kryss alt dere har for meg. Føler meg bedre i dag. Skal på senvakt i morgen. På onsdag skal jeg til tannlegen. Skal bli godt å få den timen overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 13. mars 2006 #1364 Del Skrevet 13. mars 2006 Lykke til med møte, jeg krysser i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. mars 2006 #1365 Del Skrevet 13. mars 2006 Her skal alt som kan krysses, krysses. Lykke til. Godt at formen er stigende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. mars 2006 #1366 Del Skrevet 14. mars 2006 Yes, jeg har fått praksisplass. 60%, 3 dager i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. mars 2006 #1367 Del Skrevet 14. mars 2006 Gratulerer med praksisplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. mars 2006 #1368 Del Skrevet 14. mars 2006 Gratulerer så masse. Så flott, da. Håper du kommer til å trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 15. mars 2006 #1369 Del Skrevet 15. mars 2006 Det håper jeg også. Jeg begynner på mandag. Er spent. I dag har jeg bært hos tannlegen. Jeg hadde et hull. Jeg boret uten bedøvelse og jeg har tennlegeskrekk. Er litt stolt over meg selv nå. Trodde ikke det skulle skje meg. I går hadde jeg senvakt. Veldig bra vakt. Nå skal jeg prøve å finne noe stillinger jeg kan søke på. Skal søke på jobber selv om jeg skal ha praksis. Er spent på om jeg får noe. Rundt 20 desember er det slutt på attføringspengene. Innen da må jeg ha fått noe å gjøre. Det er lenge dit, men tiden går fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. mars 2006 #1370 Del Skrevet 15. mars 2006 Det er lurt å søke på jobber selv om du er i praksis. Så flink du var hos tannlegen. Det er godt å få sånt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. mars 2006 #1371 Del Skrevet 16. mars 2006 Må få meg en jobb i løpet av året. Kan ikke stå uten inntekt ved juletider. Håper på minimum 80 %. Søker på det som finnes som er til interesse. I dag har jeg fri. Skal bare slappe av og kose meg. Se litt på tven, brodere litt. Kanskje jeg skal vaske ei maskin med klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 18. mars 2006 #1372 Del Skrevet 18. mars 2006 Grattis med praksisplass! Er sikker på at du får deg jobb i løpet av året! Det er jo lenge til desember ennå, og et sted på veien dukker det opp noe. Søk i veg, så blir en jobb din! Lykke til! Og lykke til på mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. mars 2006 #1373 Del Skrevet 18. mars 2006 Tusen takk. Jeg sendte 10 jobbsøknader i posten i går og 2 stykk per mail. Søker på alt mulig. I dag har jeg kun vært å handlet litt. Har nettopp dusjet. Vi har blitt invitert på middag i kveld. Gleder oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 18. mars 2006 #1374 Del Skrevet 18. mars 2006 Gratulerer med praksisplass Det er jo kjempebra Alt ordner seg til slutt Og jobb er jeg helt sikker på at det blir på deg i løpet av året. Du har jo bra utdannelse og en god del jobberfaring fra tidligere så vidt jeg har fått med meg så det ordner seg nok Håper du får en kjempe koselig lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 #1375 Del Skrevet 18. mars 2006 Håper lørdagskvelden har vært fin. Gratulerer med praksisplass også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. mars 2006 #1376 Del Skrevet 19. mars 2006 Vi hadde en kjempe koselig lørdagskveld. Fikk kjempe god mat. Vi storkoste oss. I dag har jeg vært på jobb. I morgen starter praksisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 20. mars 2006 #1377 Del Skrevet 20. mars 2006 hei hei:) Hvordan har første dag i praksis vært? Håper det har vært bra iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. mars 2006 #1378 Del Skrevet 20. mars 2006 Heisann venen! Håper praksisen i dag gikk greit, og at du ikke er alt for sliten selv om det nok er normalt på første dagen. Hvordan går det ellers hos deg? Begynner det å våres litt? Og har du en hage der du har muligheten til å få litt jord under neglene nå som dere har flyttet? Her er det bare sne enda, men jeg surfer på hage-sider og drømmer om hva jeg skal gjøre ute når det en gang blir vår. Planene er mange, men vi får se hvor langt tida strekker. Ha en fin uke, og lykke til med vidre praksis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. mars 2006 #1379 Del Skrevet 21. mars 2006 Tusen takk for hilsen. Kjempe hyggelig. Vi begynner å glede oss til våren nå. Gleder oss til å begynne ute i hagen. Få litt jord under neglene og møkk på knærne. Praksisdagen i går var veldig bra. Kom nettopp hjem, har vært i et møte. Nå må jeg snart avslutte her. Skal på to jobbintervju i dag, begge er telefonsalg, men nå tar jeg hva som helst. Trenger litt mer en 6 000 kr i mnd. Jeg stikker innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. mars 2006 #1380 Del Skrevet 22. mars 2006 ¨Så fint at førsteinntrykket fra praksisplassen var bra. Håper du får ut av den det du ønsker deg. Hvordan gikk jobbintervjuene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå