Gjest Trulselinemor Skrevet 26. februar 2006 #1341 Del Skrevet 26. februar 2006 Tusen takk for hilsen. Jeg skal være så fornuftig at jeg legger meg nå. Skal ha tidlig vakt i morgen. Ble spurt om jeg ville jobbe og det ville jeg gjerne. God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 27. februar 2006 #1342 Del Skrevet 27. februar 2006 Håper du får en fin dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. februar 2006 #1343 Del Skrevet 27. februar 2006 Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. februar 2006 #1344 Del Skrevet 27. februar 2006 Tusen takk. Jeg skal jobbe nesten hver formiddag denne uken. I alle fall 4 av 7 formiddager. Kjente jeg var sliten når jeg kom hjem i dag. Tok meg en time på puta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. februar 2006 #1345 Del Skrevet 27. februar 2006 Klart man blir sliten etter en arbeidsdag. Det blir nesten full uke det her jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. februar 2006 #1346 Del Skrevet 28. februar 2006 Skal jobbe i helgen også. Så det blir 6 vakter av 7. I morgen har jeg heldigvis fri. Da skal jeg slå av alt som har med telefon og vekking å gjøre, og sove til jeg våkner av meg selv. Vet det skal lyses ut en stilling på 53 % snart, den blir jeg søken på. Hadde vært kjekt å fått den. På mandag skal jeg til legen og tirsdag skal jeg til tannlegen. Men det er nå heldigvis ei uke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. februar 2006 #1347 Del Skrevet 28. februar 2006 Det hadde jo vært fint om du kunne fått den jobben, ja Håper du får sove ut i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. februar 2006 #1348 Del Skrevet 28. februar 2006 Føler sikkelig behov for å sove lenge i morgen. Kjenner kroppen er sliten. Har litt problemer med venstre skulder, kjenner ut som om jeg har fått strekt noe. Vet ikke helt hva det er. Er jeg slik når jeg skal til legen, så tar jeg det opp med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 1. mars 2006 #1349 Del Skrevet 1. mars 2006 hei hei. Innom for å ønske deg en fin fridag Så spennende med den stillingen som skal utlyses, håper den blir din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. mars 2006 #1350 Del Skrevet 1. mars 2006 HVordan går det med skulderen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. mars 2006 #1351 Del Skrevet 1. mars 2006 Skuldra er ikke noe bedre. Har vart en stund nå. Tok lungebetennelse vaksien for ei liten stund siden og siden da har venstre armen vært vond. Nå har smertene flyttet seg opp til skuldra. Sov til kl var 10:30 i dag. Kjempe godt. Må snart legge meg. Må opp kl 06:00 i morgen. Jeg begynner på jobb kl 07:30. Stikker vel innom en tur i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #1352 Del Skrevet 1. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. mars 2006 #1353 Del Skrevet 2. mars 2006 Synd at ikke skulderen har litt bedre. Håper det gir seg snart. Det er tidlig å stå opp kl. 6 om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. mars 2006 #1354 Del Skrevet 5. mars 2006 Da er jeg ferdig med en arbeidsøkt. Nå vet jeg ikke om noe før om 14 dager, og det er da min arbeidshelg. Tror og håper jeg får to vakter denne uken. Det er ei som er syk. Hun har tre vakter, men jeg kan bare to av dagene. Nå må jeg ikke bli syk. Jeg har fått vondt i ørene i dag. Gikk til og fra jobb uten lue i minus 15 grader i dag. Kjempe smart. Nå skal jeg snart legge meg. Trenger å få sove ut litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. mars 2006 #1355 Del Skrevet 6. mars 2006 Det gikk bra hos legen. Fikk tatt opp det jeg ønsket. Ny time om 14 dager. Det er pga han ville ha en sikkelig undersøkelse av meg før han sendte meg til øre, nese hals spesialist. Ellers har jeg blitt syk. Men skal allikevel jobbe i tre dager. Regner med jeg er frisk igjen til det. Det er onsdag, torsdag og fredag jeg skal jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. mars 2006 #1356 Del Skrevet 7. mars 2006 I dag har jeg byttet lege. Hurra. Endelig en kvinnelig lege. Har ikke vært sånn kjempe fornøyd med legen min. Synes hun jeg har fått nå virker koselig. Har hørt veldig mye om henne og alle er fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. mars 2006 #1357 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er viktig å ha en lege man har tillit til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 8. mars 2006 #1358 Del Skrevet 8. mars 2006 hei hei Hvordan går det med formen? Håper du har blitt bedre og at jobbinga går greit. Et lite tips: Har lagt ut oppskrift på god krydderkake i dagboka mi.. Mener å huske at du ønska deg oppskrift på krydderkake. .. Den bør prøves for en er kjempe god. Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. mars 2006 #1359 Del Skrevet 9. mars 2006 I dag har jeg vært medlem i 3 år. Hurra. Jeg tror jeg har fått halsbetennelse og ørebetennelse. Skal til legen i dag. Er ikke noe særlig i form. Slapp. Ikke matlyst. Klarer ikke å svelge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. mars 2006 #1360 Del Skrevet 11. mars 2006 I dag har jeg vært medlem i 3 år. Hurra. Jeg tror jeg har fått halsbetennelse og ørebetennelse. Skal til legen i dag. Er ikke noe særlig i form. Slapp. Ikke matlyst. Klarer ikke å svelge. ← Jeg hadde rett. Både ørebetennelse og halsbetennelse. Litt bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå