Gjest Trulselinemor Skrevet 15. februar 2006 #1321 Del Skrevet 15. februar 2006 Da er karakteren kommet. Jeg ble en 4'rer. Jeg sier meg fornøyd med den. Hadde 5 i standpunkt. Jeg viste jeg ikke kom til å få noe toppkarakter, så 4're er bra synes jeg. Blir ikke ta den opp igjen (tror jeg). Oppmeldingsfristen er 15 mars, så jeg har litt tid å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. februar 2006 #1322 Del Skrevet 15. februar 2006 Gratulerer med 4`er! Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 15. februar 2006 #1323 Del Skrevet 15. februar 2006 4 er jo kjempe bra da Gratulerer Og gratulerer som ferdig utdannet arbeidsleder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #1324 Del Skrevet 15. februar 2006 Det er jo kjeeeempe-bra vennen!!! Så flink du er!! Eg ville nok ikkje tatt meg bryet med å ta den opp att nei, trur ein karakter har heller lite å sei i jobbsamanheng når det er snakk om så gode karakterar!! Konsentrer deg om jobbsøking du, og gratulerer som ferdig utdanna!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 15. februar 2006 #1325 Del Skrevet 15. februar 2006 Tusen takk. Etter at jeg har tenkt i et par timer, så har jeg kommet fram til at jeg tar den ikke opp igjen. Jeg tror det er liten sjans at jeg går opp en karkater. Det er så utrolig deilig å være ferdig. Nå er jeg omsorgsarbeider med fagbrev og arbeidsleder. Skal til samtale i dag ang praksisplass. Er spent. Håper det går bra og at jeg får noe å gjøre. Selv om jeg kun får attføringspenger i praksisperioden, så får jeg erfaring. Det kan gjøre at jeg får lettere jobb etterpå. Blir sendte inn jobbsøknader under praksisperioden også, i tillfelle jeg får napp. Da slutter jeg i praksisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 15. februar 2006 #1326 Del Skrevet 15. februar 2006 HEI Trulselinemor!! Gratulere med karakter, 4 er jo over middels det Hvordan gikk det på samtale om praksisplass forresten?? Ha en fortsatt god kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. februar 2006 #1327 Del Skrevet 15. februar 2006 Gratulerer med en 4-er. Det er en god karakter, det. Og nå har du et vitnemål til å legge ved søknadene dine. Håper du får en praksisplass - nettopp for å få praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 18. februar 2006 #1328 Del Skrevet 18. februar 2006 Her var det stille om dagen.. Håper alt er bra med deg HVordan gikk det med praksis plassen ? Krysser fingrene for at det gikk bra. Håper du får en kjempe koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 19. februar 2006 #1329 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei Trulselinemor! Gratulerer med ny tittel! Ønsker deg en god uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. februar 2006 #1330 Del Skrevet 20. februar 2006 Har jobbet veldig mye den siste tiden, så det har blitt liten tid på KG. Ingen praksisplass enda. Ringer rundt uten at det lykkes. I dag har jeg prøvd 5 - 6 stykker, men de jeg skal snakke med er syke eller er på kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. februar 2006 #1331 Del Skrevet 21. februar 2006 Så frustrerende det ¨må være å ringe rundt slik og ikke få tak i folk. Håper du lykkes bedre denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 22. februar 2006 #1332 Del Skrevet 22. februar 2006 Så kjedelig at det er vanskelig å få praksisplass.. får håpe det løser seg snart. håper du har hatt en fin dag og at du får en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. februar 2006 #1333 Del Skrevet 23. februar 2006 Tusen takk for hilsen. Det har ikke lykkes enda denne uken heller med praksisplass. Spørs om jeg ikke må prøve å få meg jobb på vanlig vis og jobbe meg internt oppover i systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. februar 2006 #1334 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg fikk tilbud i dag om fast helgestilling. Jeg takket ja til det. Det er iallefall noe. Jeg har fått klippet håret i dag. Det var jammen meg på tide. Jeg har også fått gjort litt husarbeid. Jeg har vasket badet og gjestetoalett, datarom, soverom og gjesterom. Prøve å få tatt stue og kjøkken i morgen. Kanskje vaskerom og entre på lørdag. Søndag skal jeg bare slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. februar 2006 #1335 Del Skrevet 23. februar 2006 Det er så utrolig deilig å slippe å tenke på eksamen. Hadde jeg måtte tatt den opp igjen, så måtte jeg har lest nå. Gleder meg til våren. Ser fram til å begynne ut i hagen å pusle. Skal rydde garasjen. Har planer om å beise litt til sommeren. Garasjen, gjerde og postkasse stativet må beises. Huset kan vi vente litt til med. Har også planer om å få ryddet sikkelig i skapene. Der ser det ikke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 24. februar 2006 #1336 Del Skrevet 24. februar 2006 god morgen Gratulerer med helgestilling Så fort man har fått ett bein innenfor så blir det som regel bare mer og mer jobb. Er det annenhver helg du skal jobbe eller? Håper det ordner seg med praksisplass for deg nå. Håper du får en koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. februar 2006 #1337 Del Skrevet 24. februar 2006 Så flott at du har fått et bein innafor systemet. Gratulerer. Du kan jo gjøre begge deler - både søke etter stillinger med tanke på å jobbe deg oppover systemet og lete etter en ren praksisplass. Flink du har vært i huset. Jeg utsetter alt til i morgen. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. februar 2006 #1338 Del Skrevet 25. februar 2006 I går fikk jeg vasket stue og kjøkken. Vaskerom og entre gjenstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 26. februar 2006 #1339 Del Skrevet 26. februar 2006 hei hei Så flink du er med vaskinga. Huske på å slappe av litt også da håper du får en knall fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. februar 2006 #1340 Del Skrevet 26. februar 2006 Vært husmor i helgen, altså. Ikke akkurat det morsomste man kan finne på, men det er jo nødvendig innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå