Gjest Trulselinemor Skrevet 8. februar 2006 #1301 Del Skrevet 8. februar 2006 Tusen takk for gratulasjonene. Venter fortsatt spent på den siste. Håper det ikke er så lenge til den karakteren kommer. Tror den kommer i løpet av uken. Det er 3 uker i dag siden jeg hadde eksamen. Jeg er kjempe fornøyd med resultatet hittil. Det burde jeg også være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 9. februar 2006 #1302 Del Skrevet 9. februar 2006 hei på deg innom for å ønske deg en fin dag Håper den siste eksamenskarakteren dukker opp snart da.. spennende det der... Jeg tipper du har fått 5 på den siste eksamnen også jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. februar 2006 #1303 Del Skrevet 9. februar 2006 Ingen karakter enda. Nå er jeg lei av å vente. Ingen praksisplass heller. Der jeg var på møte sist uke, kunne ikke finne praksisplass til meg. Nå skal jeg prøve meg utenom pleie og omsorg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 9. februar 2006 #1304 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei Trulselinemor!! Jeg vedder på at karakteren din kommer i morra tidlig, og at den helt sikkert ikke er dårligere enn de andre (dvs. minst 5) Så teit med praksisplass da Håper du klarer å finne deg noe i hvert fall :-D fra Trinemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. februar 2006 #1305 Del Skrevet 9. februar 2006 Tusen takk for hilsen. Tror ikke økonomi eksamen har gått så veldig bra. Tror jeg må ta den opp igjen. Men jeg tar ikke sorgen på forskudd. Håper karakteren kommer i morgen, hvis ikke så må jeg vente til over helgen. Det står i papirene at det kan gå opp til 5 uker og nå har det gått 23 dager. Den forrige eksamen så fikk jeg karakteren etter 20 dager. Praksisplass er ikke lett å skaffe seg. Jeg har tenkt i hele dag. Vet ikke halt hvor jeg vil ringe i morgen, men enn eller annen plass blir det vel. Ellers holder jeg på med jobbsøknader. Tror jeg blir sprø. Søker på det som finnes av interesse. Når jeg får papirene på at jeg har fullført arbeidslederskolen, så skal jeg sende litt uformelle søknader rundt i denne kommunen og nabo kommunen. Håper på at noe skal klaffes. Kan ikke ha strøvakter heller. Det blir ingen penger av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. februar 2006 #1306 Del Skrevet 9. februar 2006 Forstår at det er kjedelig å vente på karakteren. Håper det går bedre enn du føler at det har gjort. Synd det ikke ble noen praksisplass på deg nå. Men kanskje det kan finnes en plass innen et annet kommunalt område? Jeg ville nesten tro at en kommune ville gripe sjansen til å få en engasjert medarbeider som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. februar 2006 #1307 Del Skrevet 10. februar 2006 Ingen karakter enda heller. Nå må jeg sikkert vente til over helgen. Har tankt på praksisplass og bestemt meg for å prøve litt til innunder det yrket jeg kan best. Ringte Pleie og Omsorg og fått avtalt et møte på mandag. Håper det lykkes denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 10. februar 2006 #1308 Del Skrevet 10. februar 2006 så synd det med praksisplassen da, men jeg tror nok det helt sikkert vil ordne seg etter hvert.. Hva slags utdannelse har du utenom arbeidslederskolen da ? Krysser fingrene for at det ordner seg jeg håper du får en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. februar 2006 #1309 Del Skrevet 11. februar 2006 Ingen karakter i dag. Da er jeg bare nødt til å vente til over helgen. Håper den kommer på mandag før jeg skal på møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. februar 2006 #1310 Del Skrevet 11. februar 2006 Synd du må vente sånn. Ønsker deg uansett en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. februar 2006 #1311 Del Skrevet 11. februar 2006 Tusen takk. Nå har jeg tørket støv i hele huset. Har fri i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. februar 2006 #1312 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg fikk jammen meg støvsuget hele huset også. Nå mangler jeg å vaske golv. Kanskje jeg gjør det i morgen. Vasket to maskiner med klær og hengt opp. Laget middag og ryddet opp. Har sett litt på OL. Har blitt veldig sportsinteressert. Men det er bare vintersport jeg ser på og dame håndball og fortball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. februar 2006 #1313 Del Skrevet 12. februar 2006 Det har blitt litt OL-titting her i huset også. God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 12. februar 2006 #1314 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei hei.. Når du har den utdannelsen som du har så tror jeg det kommer til å gå kjempe bra for deg å få praksisplass innen for omsorgstjenesten jeg.. Masse muligheter med den utdannelsen håper du får en kjempefin søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. februar 2006 #1315 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg håper karakteren kommer i morgen. Den bør i allfall komme i løpet av uken. Er spent på møtet i morgen. Håper jeg får en praksisplass. Dersom jeg får det, så er jeg spent på størrelsen (prosenter). Synd jeg kun får attføringspenger mens jeg har praksis, men dersom jeg ikke får 100% så kan jeg jobbe litt utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 13. februar 2006 #1316 Del Skrevet 13. februar 2006 Hun jeg skulle snakke med i pleie og omsorg i dag er syk. Jeg fikk ikke noe beskjed på forhånd, så jeg møtte opp som avtalt. Jeg har kun 5 minutter å gå, så det er ikke så farlig egentlig. Men det er litt kjedelig. Hun skal ringe meg i morgen. Enda ikke noen karakter. Nå begynner jeg å bli utålmodig. Har sendt en mail til NKI for å spørre etter den, selv om vi egentlig ikke skal spørre før det har gått 5 uker. Blir det 2 eller 3, så tar jeg den oppigjen. Blir det 4 eller 5, så slipper jeg. Jar vært å tatt lungebetennelse vaksinen i dag. Så nå er venstre armen min ikke noe særlig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 13. februar 2006 #1317 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg har fått vite i dag at eksamens karakteren kommer på onsdag. Jeg er kjempe spent. Har ikke for store forhåpninger, men håper jeg får en positiv overraskelse. I morgen skal jeg på jobb. Det skal jeg også på fredag og lørdag. I dag har jeg ikke gjort noe særlig. Fikk igjen mensen natt til lørdag. Har hatt så menssmerte og sterk blødning i dag, at jeg har bare slappet av. Koser meg med OL. Det er ikke alt jeg får se pga jobbing, men noe får jeg med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. februar 2006 #1318 Del Skrevet 14. februar 2006 Så spennende da. Det er jo greit å vite når karakteren kommer. Har du hørt noe mer om en eventuell praksisplass? Det er jo fint at du kan jobbe litt ved siden av hvis du ikke får 100% plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 15. februar 2006 #1319 Del Skrevet 15. februar 2006 Ble oppringt av pleie og omsorg i dag. Skal på møte i morgen. Kjempe spent. Jeg får igjen karakteren i morgen (hvis alt går etter planen), er litt nervøs. Er redd for at jeg må ta den oppigjen. Får jeg 4 eller bedre, så slipper jeg. Får jeg 3 eller dårligere, så tar jeg den oppigjen. Jeg regner med at jeg skriver det her inne så fort jeg vet noe. Har jobbet i dag. Er sliten. GOD NATT!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 15. februar 2006 #1320 Del Skrevet 15. februar 2006 Er spent på Karakteren.. tipper du får 5 jeg da Og lykke til på møtet ang praksis plass. Er sikker på at det kommer til å gå supert Skal krysse fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå